Siis tuota noin. Kysymys erotilanteesta ja lasten tapaamisista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ite en nyt ole tilanteessa vaan paras ystäväni. Ja jäin vaan miettimään, kun heillä on ollut lasten tapaamisista liittyviä juttuja meneillään lastenvalvojan luona. Mitään kirjallisia sopimuksia ei ole vielä heillä.

Lapset 16 ja 7. Mies oli ehdottanut, että vuoroviikoin isällä ja äitillä. Asuvat samalla paikkakunnalla vanhemmat. Ystävälleni ei tämä käynyt vaan oli sanonut, että aina 3 päivää äidillä ja sitten taas isällään 3 päivää. Koska lapset vieraantuu ,uuten vanhemmistaan jos on viikon isällään niin iveraantuu äidistään. Olin ihan että mitä???? Nytkin lapset ovat olleet isällään esimerkiksi 2 viikkoa putekeen tässä kuukausi sitten.

Tuo 3 pvää ja 3 pvää kuulostaa mun mielestäni ihan naurettavalta systeemiltä. Lapset saavat koko ajan olla lähtövalmiina paikasta toiseen. Viikko ja viikko olisi paljon parempi systeemi, eivät kyllä tasan vieraantuisi kummastakaan vanhemmasta tuonikäiset lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Tuo 3 pvää ja 3 pvää kuulostaa mun mielestäni ihan naurettavalta systeemiltä. Lapset saavat koko ajan olla lähtövalmiina paikasta toiseen. Viikko ja viikko olisi paljon parempi systeemi, eivät kyllä tasan vieraantuisi kummastakaan vanhemmasta tuonikäiset lapset.

Niin tuota itekkin ajattelin, että kuulostaa naurettavalta. Ja lapset kuitenkin jo aika "isoja" joten tuskin vieraantuvat vaikka olisisivat viikon putekeen.

Yhteistyössä