V
vieras
Vieras
Eli mulle laitetaan mirena. Ja edellisen ostin Mirenan nimenomaan 5v sitten apteekista ILMAN RESEPTIÄ. Nyt vaan soitin apteekkiin ja kyselin hintaa. Ja sanoivat ettei saa kuin reseptillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jossain kunnissa saa ekan kierukan ilmaiseksi, jossain ei.
ja kyllä se vaan on resepti tuote
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jossain kunnissa saa ekan kierukan ilmaiseksi, jossain ei.
No joo tää nyt ei ole eka kierukka vaan kolmas. Ihmettelin, että miten oon saanu tuolloin 5 v sitten ilman reseptiä apteekista.
Alkuperäinen kirjoittaja UGH:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jossain kunnissa saa ekan kierukan ilmaiseksi, jossain ei.
No joo tää nyt ei ole eka kierukka vaan kolmas. Ihmettelin, että miten oon saanu tuolloin 5 v sitten ilman reseptiä apteekista.
muistat väärin ja se on fakta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja UGH:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jossain kunnissa saa ekan kierukan ilmaiseksi, jossain ei.
No en todellakaan muista väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja UGH:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jossain kunnissa saa ekan kierukan ilmaiseksi, jossain ei.
No en todellakaan muista väärin.