Siis mitä hittoo? Eikö Alwayssiteitä saa enää ilman sitä järkkyä lemua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on ihan järkyttävä flunssa, hajuaisti on nolla. Menkat tietenkin samaan aikaan. Kävin kaupasta ostamassa siteitä ja epähuomiossa ostin niitä pahalle haisevia ällösiteitä. Ihmettelin, kun alapää alkoi oirehtia ja sit vasta huomasin, että ne on noita löyhkäsiteitä. Kävin kaupassa selailemassa hyllyjä, niin kaikkiin alwayssiteisiin on nyt läntätty tuota odour neutralizer mömmöä, mikä kyllä ikävä kyllä saa ainakin minun flooran sekaisin. :(

Mä en voi käyttää libressen siteitä, ne on ihan huonoja.

Mitä tässä nyt sit keksii? On mulla kuukuppi, mutta sekin on semmonen, mitä en voi käyttää 24/7 :(

Itse olen jo vuosia käyttänyt (kuukupin ohessa) joko Vuokkosia tai Libresseä. Enemmän itse tykkään Vuokkosista, mutta koska aina ei niitä löydy pitkinä versioina joka kaupasta, ostan sitten tarvittaessa Libresseä. Itse en ole itse asiassa vuosikymmeneen enää ostanut Alwaysia, kun jo silloin aikoinaan niiden muovinen pinta sai minun intiimialueeni ärtymään ja alkoi muutenkin helpommin lemahtaa ällöttävältä, jos ei jostain syystä joka vessakäynnillä pystynyt pesemään värkkiä.
Kuukuppi ei ikävä kyllä itselläni yksistään riitä, muutaman päivän ajan kuukautiset ovat niin runsaat ettei kahden tunnin tyhjennysväli riitä ja aina ei pysty tunnin useammin käymään vessassa. (Eikä kyse ole ns asennusvirheestä, vaan isompikin kuppi yksinkertaisesti on niin täynnä, että tulvii yli ja alkaa sen jälkeen falskata.)

Vuokkoset on parhaita jos ei kestosuojiin kokonaan jaksa vaihtaa.Teini-iässä always siteet oli ne ainoat oikeat kuukautissuojat :D nyt en koskis pitkällä tikullakaan niihin.

Itse myös ihmettelin sitä kamalaa lemua mikä tuli kun siteen aukaisin, tuntui että se lemusi ympärillä sittenkin vaikka housut oli jalassa. Onko tämä joku Alwaysin uusi tapa hävittää asiakkaita?? Mikä idea siinä "tuoksussa" on?

Joo ne hajusteelliset on ällöjä. Mut oon jo pitkään käyttänyt alwaysista niitä pehmopintaisia, oisko silk tai jotain, mustasävyiset paketit, ei oo niin muovisia ja hyvin toimivat. Viimeks niitä oli citarissa hajusteettomiakin. Pitää vaan tarkasti kattoo ettei vahingossa ota haisulisiteitä. Yhden yösidepaketin ostin tavallisia ja vahingossa hajullisia, ei pysty käyttään.

Nämä Always-hajuketjut ovat kyllä olleet avartavia. Esimerkiksi kesällä ihmettelin miksi eräs työkaveri aina silloin tällöin lemahtaa sellaiselta ällöttävän makealta, ihan kuin olisi kulkenut Wunderbaum lahkeessa. Selvisi se syykin sitten, kun osui silmät näihin Always-lemahtajiin. Tosi hieno tapa ilmoittaa kaikille viiden metrin säteellä olevansa vuotoinen :D.

Itse myös ihmettelin sitä kamalaa lemua mikä tuli kun siteen aukaisin, tuntui että se lemusi ympärillä sittenkin vaikka housut oli jalassa. Onko tämä joku Alwaysin uusi tapa hävittää asiakkaita?? Mikä idea siinä "tuoksussa" on?
Jep...haluavat peittää menkkojen hajut sen sijaan että huolehittas kunnolla hygieniasta. Ei haise veri mutta hajuste senkin edestä.
En tod koskekaan noihin hajupommeihin.

Sain hyvät naurut tossa lähikaupassa kun myyjät purkivat kuormaa. Miesmyyjä: mikä tää haju on? Monta päivää tässä haistellut. Ihan tuttu haju kyllä, mikä tää on? Naismyyjä: Ne on nuo always siteet, sä siis käytät niitä kun tuttu on haju :D
Miestä ei naurattanut.... mutta siis piti ihan itsekkin mennä silloin hyllylle haistelemaan ja oli aika karseeta. Ei tule lähestymään minun haarakiilaa.

Sain hyvät naurut tossa lähikaupassa kun myyjät purkivat kuormaa. Miesmyyjä: mikä tää haju on? Monta päivää tässä haistellut. Ihan tuttu haju kyllä, mikä tää on? Naismyyjä: Ne on nuo always siteet, sä siis käytät niitä kun tuttu on haju :D
Miestä ei naurattanut.... mutta siis piti ihan itsekkin mennä silloin hyllylle haistelemaan ja oli aika karseeta. Ei tule lähestymään minun haarakiilaa.

Joo, ei tarvi kun mennä kaupassa siihe käytävälle ni lemuaa jo ne paketit.

No en kyllä ymmärrä miten niitä Alwaysseja muutenkaan voi käyttää, kun ovat niin muovisia ja hiostavia!
Aina on alapää ärtynyt hulluna kun ne ei hengitä yhtään ja tuntuukin ihoa vasten ihan kamalalta muovilta.
Libresse ja Vuokkoset on pehmeitä, kangasmaisia ja hengittävämpiä.

Yhteistyössä