V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On oikein. Miehesi käy töissä ja sinä olet kotiäiti. Jos omaa aikaa kaipaat, niin pyydä hoitoapua lähipiiriltä, äläkä roiku miehessäsi. Vai eikö teillä ole ketään?
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29996476:kyllä mun mielestä mihelläsi on oikeus omaan aikaan sen jälkeen, kun kotona oleville elannon tienaa. musta on ihme ajattelua se, että äiti on kotona ja tekee kotihommat, että mies heti kun kotiin saapuu, joutus tarttumaan remmiin ja alkamaan kotihommiin
Eihän se ole oikein, jos mies on estänyt ap:n lepäämisen. Mutta jos ap ei ole itse valitukseltaan malttanut levätä tai ottaa sitä omaa aikaa, niin silloin se on oma häpeä. Aloituksestahan saa sen kuvan, että mies olisi ollut illan kotona, mutta jostain syystä ap ei ole silloin levännyt, vaikka on ollut jo väsynyt. Ja nyt kaikki sitten kaatuu tähän yhteen iltaan, kun mies lähtee kalaan.
Mies luultavasti lepäilee töissä ja toinen vastaa pienistä lapsista kotona ja sen jälkeen äijän pitäs vielä saada lisää vapaata perheestä? Ei todellakaan.
Tai tulisiko kenties mieleen, että ap:n hormonit ovat vielä kenties sekaisin, ja valvottujen öiden jälkeen/vauvan hoitamisesta yksin hänellä on väsynyt olo, ja haluaisi mieheltään hieman ehkä tukea? "Ei ole itse valitukseltaan malttanut levätä...", aika tyly asenne sulla. Sulla ei taida olla lapsia? Tottakai kaikki voi kaatua yhteen iltaan, kun on oikein väsynyt. Mikä itse täydellisyys sinä itse olet?
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29996476:kyllä mun mielestä mihelläsi on oikeus omaan aikaan sen jälkeen, kun kotona oleville elannon tienaa. musta on ihme ajattelua se, että äiti on kotona ja tekee kotihommat, että mies heti kun kotiin saapuu, joutus tarttumaan remmiin ja alkamaan kotihommiin
Kerroppa nyt ap, miten pieni vauva on? Puolentunnin nokoset kuulostavat oudolta. Alle 1-vuotias vauva nukkuu kyllä yleensä monen tunnin päivänokosia (2-3 h), ellei ole allerginen tai muuta häikkää. Puolivuotias vauva nukkui muistaakseni ainakin kahdet nokoset. Eli jää mietityttämään minkä ikäisestä on kyse, ja miksi olet niin väsynyt? Ehkä olisi vakavan keskustelun paikka sen miehen kanssa. Miehet ei tajua kuinka väsynyt kotiäiti saattaa olla, kun he helposti luulevat että sinä vain löhöilet kotona koko päivän. Eivät siis ymmärrä naisen/kotiäidin tarvetta omaan aikaan.
MIkä ap:ta väsyttää. Vauva-aika yhden lapsen kanssa on yleensä leppoisaa. Jospa sovit miehesi kanssa, että huomenna mies tulee töistä kotiin ja hoitaa vauvaa ja sinä menet lepäämään. Toisaalta mikä estää lepäämästä vauvan kanssa. Kotitöitä ei yhden pienen vauvan kanssa pitäisi olla ja vauva ei tarvi aikaasi 24/7.
Haha, vai nukkuu vauva yleensä monta tuntia?Meillä oli esikoinen juuri se poikkeus, joka nukkui hyvällä tuurilla päivällä sen puoli tuntia putkeen. Muuten torkahteli 10-15 minuutin unia. Eikä muuten nukkunut yölläkään kun max 3 tuntia putkeen. Ihan syntymästä asti. Eli kyllä, olin väsynyt. Enkä tosiaan olisi ymmärtänyt jos mies olisi lähtenyt töiden jälkeen huitelemaan omia juttujaan.
Mä en tiedä miten täällä palstalla mut reaali elämässä törmänny sellaseen et vanhemmat naiset kauhistelee sitä jos äiti lähtee yksin ulos enkä tarkota baaria tms.. ei tietenkään yleistys mutta muutama tapaus tullu vastaan
No täällä ei sais käydä edes paskalla ilman lasta.