Siis onko tää nyt oikein..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jenis";29996942]No ei todellakaan, sehän voi tukehtua kehittäviin puuleluhinsa sillä aikaa!

Paitsi jos on lapsen isä, sitten voi lähteä vaikka vuodeksi Timbuktuun, no problem.[/QUOTE]
sinne timtuktuu sen lapsen kaa helkatin hieno idis :)

[QUOTE="Jenis";29996942]No ei todellakaan, sehän voi tukehtua kehittäviin puuleluhinsa sillä aikaa!

Paitsi jos on lapsen isä, sitten voi lähteä vaikka vuodeksi Timbuktuun, no problem.[/QUOTE]

Vitsi ku muistaisin mikä ketju oli, mut siinä joku väitti ettei vauvaa voi antaa isälle edes suihkun ajaksi, muuten tulee traumat.

On muuten tosi rasittavaa, kun kotiäiti on liikkeellä ilman lapsia, niin monien ensimmäinen kysymys vastaantullessa "missäs lapset on?". Ihan, kun niillä lapsilla ei olis isää tai, että kotiäiti yht'äkkiä huomais, että hups, unohdin ne kotiin.

On muuten tosi rasittavaa, kun kotiäiti on liikkeellä ilman lapsia, niin monien ensimmäinen kysymys vastaantullessa "missäs lapset on?". Ihan, kun niillä lapsilla ei olis isää tai, että kotiäiti yht'äkkiä huomais, että hups, unohdin ne kotiin.

Multa yks kaveri jolla on saman ikäinen lapsi kuin mulla, kysy vauva-aikana hyvin varovasti, että miltä tuntuu jättää lapsi kotiin ja lähtee ulos. Sanoin et ei oikein miltään, onhan sillä hyvä isä jonka kanssa olla ja ei ne mua kaipaa. Kaverini olen silminnähden helpottunut ja sanoi, että olen ainut hänen kavereista joka noin sanoo ja hän tuntee samoin.
Ihan kuin siinä olisi jotain väärää.

[QUOTE="Jenis";29996968]:D No sehän selittää miten noista mun kakaroista tuli noin outoja...[/QUOTE]
tarkotikko sitä niin että kun annoit vauvan isälle syliin ni sulla oli kädest kymmenen sentin päässä valmiina koppaamaan kiinni jos jotain tapahtuu vai uskalsit ottaa suuren askeleen ja mennä suihkuun yksin ?:)

tarkotikko sitä niin että kun annoit vauvan isälle syliin ni sulla oli kädest kymmenen sentin päässä valmiina koppaamaan kiinni jos jotain tapahtuu vai uskalsit ottaa suuren askeleen ja mennä suihkuun yksin ?:)

Tunnustan tämän nyt silläkin uhalla että alkaa sataa sontaa niskaan - mies sai jopa lähteä mummulaan, 25 kilometrin päähän, sen vauvan kanssa, että minä sain NUKKUA, syödä suklaata ja notkua palstalla. Joskus jopa 3h putkeen!

• Tykkää
Reactions: 9MM
[QUOTE="Jenis";29997000]Tunnustan tämän nyt silläkin uhalla että alkaa sataa sontaa niskaan - mies sai jopa lähteä mummulaan, 25 kilometrin päähän, sen vauvan kanssa, että minä sain NUKKUA, syödä suklaata ja notkua palstalla. Joskus jopa 3h putkeen![/QUOTE]
tost suklaasta en digannu aloin miettimään suklaata pitääkö aina luoda niitä mielikuvia toisille taidat olla mainostoimistossa töissä :)

varoitus jeniksen puhe sisältää tuote sijoittelua :)

Viimeksi muokattu:
Mä olen aina pitänyt miestäni ihan normaalina mutta tän palstailun aikana on käynyt ilmi, että se on täysi freak of nature. Se on hoitanut vauvoja synnytyslaitokselta alkaen, noussut yölläkin syöttämään ja vaihtamaan vaippoja, isompana vienyt leikkipuistoon eikä mulle tullut koskaan mieleenkään että en voisi lähteä treeneihin tai lenkille tai jopa kavereitteni kanssa iltaa viettämään ja jättää lapsia oman isänsä kanssa. Meillä ei ollut myöskään jaksamisongelmia. Nyt aikuisina tyttärillä ja pojalla on yhtä läheiset välit kumpaankin vanhempaansa

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29996476:
kyllä mun mielestä mihelläsi on oikeus omaan aikaan sen jälkeen, kun kotona oleville elannon tienaa. musta on ihme ajattelua se, että äiti on kotona ja tekee kotihommat, että mies heti kun kotiin saapuu, joutus tarttumaan remmiin ja alkamaan kotihommiin

Entä jos nainen tienaa niin paljon, että äitiysraha on samansuuruinen kuin miehen nettopalkka? Minusta on naurettava ajatus, että "mies elättää perhettä" vaikka nainen on äitiysvapaalla ja saa kunnon korvausta äitiysajasta.
Onneksi olemme samoilla linjoilla mieheni kanssa ja hän on hieman tasa-arvoisempi kuin monet miehet tai naiset.

(Pienten) lasten väsyneet kireät äidit,ottakaa sitä omaa aikaa! Päivällä (eli lasten kanssa kotona ollessa) pieniä,omia hetkiä - pala suklaata samalla kun siivoat keittiötä ruokailun jälkeen,leikkipuistossa puhelu kaverille,lasten katsoessa pikku kakkosta istu sohvalle lukemaan jne.. Kun mies kotona - lähde ulos. Tai jos kaipaat lepoa,lähetä mies ja lapset ulos.. Älkää vaan valittako vaan toimikaa.

Yhteistyössä