Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:hep.mä itkin ja sulkeuduin omaan pahaan olooni ja kaikkiin niihin pelkoihin
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:On kyllä ja siihen voi käyttää hoitona joitaki mieliala lääkkeitä sekä mietoa rauhottavaa (on siis myös sellaisia lääkkeitä joita suht turvallisesti voi käyttää myös raskausaikana) samalla lailla voi masentua raskausaikaan kuin missä muussakin elämäntilanteessa varsinki jos on paljon henkisesti kuormittavai tekijöitä. Ja samat hormonit ne jyllää mitkä sitä alakuloa aiheuttaa raskauden jälkeen. Monissa neuvoloissa tehdään sellainen masennusseula jo raskaana oleville ja uudelleen synnytkisen jälkeen. Siis on aivan yleistä masennus tai alakuloisuus raskaudessa ja jos tunnet itse olevasi niin aika ihmeellistä ettei terv.alan ammatti ihminen sinua ole kuullut ja vakavasti ottanut. Jos et neuvolasta saa apua käy teveyskeskuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse asiassa raskaudenaikainen masennus on yleisempää kuin synnytyksenaikainen.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse asiassa raskaudenaikainen masennus on yleisempää kuin synnytyksenaikainen.
VAi synnytyksen jälkeinen?
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Edelliseen ap:n tekstiin viitaten, masennus oireisiin kuuluu juuri myös tuollaine että sinusta tuntuu kuin asioitasi vähäteltäisiin eikä sinua oteta vakavasti. Käy ihmeessä sillä psykologilla jos kerran sinulle siihen on mahdollisuutta tarjottu ja mieti sitä jatkoa sitten. Hänellä voi olla hyvinkin ehdottaa sinulle hyviä keinoja masennuksen helpottamiseen. Voimia =)
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Edelliseen ap:n tekstiin viitaten, masennus oireisiin kuuluu juuri myös tuollaine että sinusta tuntuu kuin asioitasi vähäteltäisiin eikä sinua oteta vakavasti. Käy ihmeessä sillä psykologilla jos kerran sinulle siihen on mahdollisuutta tarjottu ja mieti sitä jatkoa sitten. Hänellä voi olla hyvinkin ehdottaa sinulle hyviä keinoja masennuksen helpottamiseen. Voimia =)
Joo mä käynkin, mutt eka vapaa aika oli vasta ajan varauksesta kuukauden päähän.. Eli nyt viel kaksi viikkoa. Katsotaan mikä on lopputulos.