Mukavaa, että isovanhemmat haluavat olla lapsen kanssa. =) Paljon olettekin tekemisissä toistenne kanssa, ja se on hieno asia. Jos asuisimme samalla paikkakunnalla vanhempieni kanssa, niin varmaan meilläkin lapset olisivat aika usein mummilassa, äitini todella haluaisikin heidän kanssaan olla. Me vaan asumme 400km mummiloista, joten tällaista luxusta ei meilläkään valitettavasti ole. Sen vuoksi tuo minustakin tuntuu paljolta, meillä kun lapset (5,5v ja 3v) eivät ole koskaan olleet mummilassa yökylässä, kerran mummit olivat molemmat meillä yhden yön lastenvahteina kun vietimme miehen kanssa myöhästynyttä hääpäivää kylpylässä (tuolloin nuorempi lapsista oli 1,5v). Muuten lapset eivät siis olekaan hoidossa juuri olleet, kun olemme mummilassa käymässä lapset ovat kyllä olleet mummien (ja isoisien) kanssa tunnin-pari kerrallaan. Näitä juhlahetkiä meillä siis yhden käden sormilla laskettava määrä vuodessa. Melkein siis kateellinen tosiaan olen
, mutta itse olemme valinneet asuinpaikkamme kaukana kotiseudusta. En siis valita omaakaan tilannettamme, vaikka joskus väsyttääkin (olen siis kotiäiti, odotamme 3. lasta...).