Siis onko jonkun mielestä tämmöiset kulmat oikeesti muka nätit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "freak"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No juuri nuo eivät ole, mutta hyvintehtyyn goottimeikkiin tms sopii täysin piirretytkin. Vaatii kyllä tekijältä taitoa näyttääkseen hyvältä, ja muun meikin on oltava siihen sopivaa.

Ääneni annan kyllä luonnollisille, tummille ja paksuille mutta muotoilluille kulmille :heart:

05df4ac46efc8e5f6ceed3e4b751a832.jpg

no tuo nyt on ihan ok. normaalissa lookissa nuo kulmakarvat olisivat ihan liian liioitellut, mutta jos meikki ja tyyli on muutenkin yliampuvaa niin eivät nuo silloin mielestäni pahalta näytä.

Useimmiten tollaset piirretyt on lähinnä typerän näköiset. Ja joillakin tosi typerän näköiset. Mutta osa on ihan ok ja tohon goottimeikkiin tai muuten vahvaan meikkiin sopii.

Ei muutes kannata kuukkelin kuvahakuun laittaa hauksi "piirretyt kulmakarvat". Tulee yks niin karsee kuva että taidan nähdä painajaisia ens yönä... Eikä liittyny kulmakarvoihin toi.

Mulla näky vaan kuva miehestä jolla ei ollut ihoa kasvoissa. Ei varmasti ollut yhtä inhottava ko silvotut ruumiinosat :x

se oli siis sama kuva, nyljetty irtopää samassa läjässä irtokäsien ja -peniksen kanssa. Mutta ehkä tätä ei tarvitse käsitellä tämän syvemmin ja voimme palata takaisin huonosti piirrettyjen kulmien maailmaan :xmas:

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
se oli siis sama kuva, nyljetty irtopää samassa läjässä irtokäsien ja -peniksen kanssa. Mutta ehkä tätä ei tarvitse käsitellä tämän syvemmin ja voimme palata takaisin huonosti piirrettyjen kulmien maailmaan :xmas:

Okei, en siis katsonut tarpeeksi tarkasti. Ihan hyvä vaan. Jatkakaa kulmakarvoista, mulla ei oo niistä oikeastaan mitään sanottavaa. Tulin vaan lueskelemaan :D

Mä voin jatkaa vielä kulmakarvoista sen verran, että jos alun kuvan mukaiset piirretyt kulmat on kaikkien mielestä kamalia, miksi niitä kävelee kadulla päivittäin vastaan? Tätä kummastelen :) Jotkut siis selvästi pitävät näitä nätteinä, koska ei kai kukaan tahallaan rumaksi laittautuisi.

Yhteistyössä