A
ap...
Vieras
eikä niillä ole ketään kotona! Niitten isä, sisarukset tulevat kyllä suht pian (puoli tuntia?) mutta en tiedä yhtään mihin aikaan eikä se lähde ennen kuin joku tulee hakemaan. Tänäänkin tuli ovelle että "mun täytyy tulla teillek un iskä ei oo vielä kotona eikä mulla oo avainta"vaikka mun oma ekaluokkalainen ei ole vielä edes päässyt koulusta! Täällä mä nyt sitten hengailen sen kanssa, kun olisin voinut vielä viettää pienen rauhaisan oman hetken vauvan nukkuessa, ennen kun oma tyttö tulee koulusta!!
Ja tätä tapahtuu nykyään aina vaan useammin!!
Useimmiten tulee oman tyttöni kanssa samaan aikaan ja suoraan meille. En oikein tykkää, koska meillä oma lapsi ensin koulusta tullessaan söisi välipalan ja tekisi läksyt, mutta eipä onnistu kun täällä on kaveri..
Ei ole tosiaan ollut tällaisesta puhetta naapurin kanssa, eikä ole siis niin tuttu että oltaisiin mitenkään juttusilla! Mut on se nyt kumma homma kun se lapsi ei saa avainta ja ketään ei ole kotona!!
En kai mä oikein voi sille lapsellekaan sanoa että et saa tulla, odota vaan siellä ulkona että teille tulee joku...??
Mut en tosiaankaan siis ala miksikään lapsenvahdiksi monta kertaa viikossa!
Ja tätä tapahtuu nykyään aina vaan useammin!!
Useimmiten tulee oman tyttöni kanssa samaan aikaan ja suoraan meille. En oikein tykkää, koska meillä oma lapsi ensin koulusta tullessaan söisi välipalan ja tekisi läksyt, mutta eipä onnistu kun täällä on kaveri..
Ei ole tosiaan ollut tällaisesta puhetta naapurin kanssa, eikä ole siis niin tuttu että oltaisiin mitenkään juttusilla! Mut on se nyt kumma homma kun se lapsi ei saa avainta ja ketään ei ole kotona!!
En kai mä oikein voi sille lapsellekaan sanoa että et saa tulla, odota vaan siellä ulkona että teille tulee joku...??
Mut en tosiaankaan siis ala miksikään lapsenvahdiksi monta kertaa viikossa!