siis muksulle tuli kutsu tyräleikkaukseen VAPPUAATTONA!!

"vieras"
No mulla tuli mieleen, että olisko ollut ap:n jonkun tutun tapauksesta kyse tms. Ja ap:han taitaa olla raskaana, että nuo ryyppäysjutut saattais häntä huvittaa. Tai sitten tosiaan huomasi valituksensa älyttömäksi ja nyt yrittää heittää huumoriksi koko jutun.

[QUOTE="vieras";26091334]No mulla tuli mieleen, että olisko ollut ap:n jonkun tutun tapauksesta kyse tms. Ja ap:han taitaa olla raskaana, että nuo ryyppäysjutut saattais häntä huvittaa. Tai sitten tosiaan huomasi valituksensa älyttömäksi ja nyt yrittää heittää huumoriksi koko jutun.[/QUOTE]

no mä en kyllä olettanut,että ap aikoisi olla kännissä lasten seurassa.. :| vaan vappu on ilmeisesti hänelle niin suuri juhla,ettei silloin sovi hoitaa leikkauksesta toipuvaa lasta kotona..

Sorry ap jos tajusin jotain väärin, niinkuin muutkin. Mutta pelkästään tolla asialla pilailu on tylsää. Mites ne syöpälasten, sydänlasten jne vanhemmat jotka kamppailee koska lapset ei pääse jonossa eteenpäin? Tai ne tyrä-tapaukset joilla ei mennykään niin hienosti ja kivuttomasti?

Ei tajuu vieläkään...

FreezeCat harmaana
Noh, mä lukeudun mieluusti kaikkien niiden joukkoon, jotka eivät myöskään ymmärrä mitä ihmeen nauramista on lapsen terveydentilalla ja siihen liittyvällä leikkauksella ajankohtineen kaikkineen...mutta kivahan se on, että hyvät naurut sait, josko sitten helpottaisi muutoinkin tätä arjen kulkua - ja asiat saisivat sen tärkeysjärjestyksensä. Tuossa tilanteessa en tuijottaisi kalenteria juhlapyhän toivossa vaan pikemminkin toipuvan ja terveen lapsen toivossa.

Mukavaa Vapun odotusta kuitenkin :)!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26089761:
no siks kun ois voinu mennä kylään tai jtn.keksiä..kivaa vapun viettoa,käydä vapputorilla,mut onko tuokaan nyt mahollista kun lapussa louki et pysyä sisällä koko päivä....
Joo onpas hauskaa lapselle......

oisi voinut laittaa jonkun muun päivän..
Mikä tässä nyt on ongelma? Olipa se leikkauspäivä mikä tahansa, se päivä luultavasti ei välttämättä tule olemaan lapselle mikään maailman hauskin päivä.

ajatuspoliisi
Ajatuspoliisi kieltäytyy "viettämästä" l. ryyppäämästä juhannus- ja vappuaattoa. Mikään voima ei pakota Ajatuspoliisia dokaamaan itseään pöydän alle tai tekemästä muutakaan pakollista juhlimistyyppistä vain siksi, että kalenterissa on mahdollisuus kieriä yksi vapaapäivä krapuloissaan. Hän menisi vaikka itse vappuaattona leikattavaksi, jos tarve olisi.

"ullis"
Sääliksi käy hoitohenkilökuntaa, kun tuollaisia kiittämättömiä asiakkaita saavat, ap tuskin on ainoa. Lapselle tehdään terveydelle välttämätön leikkaus ja vanhempi vain arvostelee. ) :

Tämän aloituksen perusteella meidän 4 lapsen elämä on suorastaan pilalla koska vanhemmista ainakin toinen on aina töissä Jouluna, vappuna pääsiäisenä ja juhannuksena olemme molemmat töissä. Minä lastensairaalassa juhannuspäivänä ihan 12,5 h vuoron ja mies saattaa parhaimmillaan olla pari päivää töissä lastensuojelulaitoksessa.
Peru se aika, niin sen saa joku joka osaa arvostaa sitä.

hhm
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26090487:
ei urpot tajua,nauran teille....:LOL:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26090524:
vieläkään ei vaan välähdä kaikilla....mutta antakaa jo olla...
Joopa joo.

Tiedätkö, jos nyt leikitään tätä sun leikkiä, että aloituksesi olisi ollut vitsi/sarkasmia: se meni ihan päin p*rsettä. Että urpo vaan itsellesi.

Jos käytännössä kukaan ei huomaa vitsiä vitsiksi (koska ei ole mitään, josta sen voisi huomata), vitsi on p*ska.

Sitä paitsi aihe on idioottimainen.

Anteeksi kaikki rumat sanat. Tää oli rasittava ketju, jotenkin ihan pohjanoteeraus. Sarkasmi on tosiaan taitolaji, johon tulee liittää niin selkeää liioittelua/karrikointia, että se on tunnistettavissa huumoriksi/vinoiluksi. Jos taas ihmiset ei vaan tajua, turha tulla muita haukkumaan urpoiksi, peili käteen vain.

Sitä paitsi oikeasti uskon, että ap:ta otti päähän ko. leikkausaika, mutta tajusi sitten hetken mietittyään asenteensa älyttömyyden ja koetti kääntää koko jutun muka vitsiksi. Haukkumalla muita, just, oikein hullun hauskaa olikin.

Häh
Voisiko ap sitten ystävällisesti kertoa mikä tässä on vitsiä, siis mille piti nauraa?

Mun mielestä on ihan normaalia saada leikkausaika tuolle päivälle enkä näe siinä mitään ongelmaa. Ihmettelen vanhempaa joka tuohtuu siitä, yleensä ollaan helpottuneita kun se aika saadaan. Hienoa vielä jos vaiva saadaan hoidettua ennen kuin lapsella on kipuja. En näe tuossa mitään naurunaihetta.

Jos taas meinaat että koko aloitus oli provo eikä mitään leikkausta ole tulossakaan, ei sekään huumori uppoa.

Jos leikkausaika on tuo ja olet siihen tyytyväinen mutta teit aloituksen provotaksesi niin en sitäkään ymmärrä.

Heikot on jutut
Joo ei toi ap:n touhuilu järin fiksulta vaikuta. Ensin on eroomassa miehestään ja sit onkin paksuna eikä tiedä kuka isä on. Ja nyt sitten haluaa mielummin mennä vapputorille kuin lapsensa kanssa leikkaukseen ja lopulta yrittää kääntää koko jutun provoksi todella heikolla menestyksellä.

Yhteistyössä