siis muksulle tuli kutsu tyräleikkaukseen VAPPUAATTONA!!

Rollolainen
kamalaa hei, mun äiti leikatiin aikoinaan juhannuksen aatonaaatoona ja attona hän si kuoli. Ei tullut äidilleni edes mieleen perua aikaa, ku halusi leikkaukseen mahdollismman pina. Eihän hän voinut tietää että kuolee sitten suraavana päivänä

"ccc"
[QUOTE="vieras";26089786]Tuohan on hyvä päivä! Lapsen leikkauksen takia ei saa palkallista vapaata ja nyt teillä on lomaa joka tapauksessa seuraava päivä.[/QUOTE]

Kyl ainakin minä saan ja sain.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26089761:
no siks kun ois voinu mennä kylään tai jtn.keksiä..kivaa vapun viettoa,käydä vapputorilla,mut onko tuokaan nyt mahollista kun lapussa louki et pysyä sisällä koko päivä....
Joo onpas hauskaa lapselle......

oisi voinut laittaa jonkun muun päivän..
Voi pyhät pyssyt!

Se on yksi vappuaatto. Se vietetään nyt olosuhteiden pakosta eri tavalla. Lapselle ei tule traumoja ellei pääse vapputorille. Sairaalassa saa pitää ilmapalloa.
Simaa ja munkkeja tai nitä kippanoita toukanpesiä joita tippaleiviksikin kutsutaan VOI syödä vielä monta päivää, tai syödä etukäteen.
Eiköhän noita toreja ja joukkojuhlia tule eteen vielä monta kertaa.

Vappuaatto on ihan tavallinen arkipäivä.
En tosiaan ymmärrä mikä vapussa on tärkeempää ku lapsen leikkaus :O
Kyllä noita vappuja on elämä täynnä...Itse en ole pitäny vappua minään varsinaisena juhlapäivänä edes.

Mutta on se kai niiin tärkeä juhla, että täytyy sitten tänä vuonna juhlia oikein kunnolla :D
Hei vappuaatto ei oo ihan tavallinen arkipäivä! :p KAUPAT MENEE KIINNI JO KLO 18! :attn:

Yhteistyössä