siis muksulle tuli kutsu tyräleikkaukseen VAPPUAATTONA!!

"vieras"
Tän täytyy nyt kyllä olla PROVO!!!
Eihän kukaan vanhempi voi noin ajatella????
Että vappu menee lapsen terveyden edelle?! :O Kaikenlaiset ne sikiääkin, prkl.

Mullakin on neuvola vappuaattona, siis kauheeta, vappuaattona!!! Tosin mua ei kyllä raskaana ollessa kännääminen kiinnostakkaan, kuten ap:tä. (Tai no toivotavasti se ei raskaana ole kuiteskaan! :D )

Eikös niitä vapputoreja ole vielä vappupäivänäkin? Ihme tekosyy tuo vapputorille meno ettei vois lasta leikkaukseen viedä.
Soita nyt ihmeessä sinne ja kysy, että eikö aikaa voi perua kun ei päästä muuten juhliin vappua vasta kuin iltapäivällä..............

Nooo
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26089761:
no siks kun ois voinu mennä kylään tai jtn.keksiä..kivaa vapun viettoa,käydä vapputorilla,mut onko tuokaan nyt mahollista kun lapussa louki et pysyä sisällä koko päivä....
Joo onpas hauskaa lapselle......

oisi voinut laittaa jonkun muun päivän..
lapsella ei varmasti mitään hätää ja ei varmaan edes ajattele etteikö voisi silti olla hauskaa. Aikuiset tässä ongelman tekee kaikesta. Voi sitä silti kivaa pitää ja vappua juhlia :)

Minua suututtaa tämäntyyliset jutut. Ite olin jouluaattona pojan kanssa sairaalassa, eikä siinä mitään vinkumista tullut mieleenkään. Harmi homma ja mummolareissut jäi, mutta mukautettiin joulunvietto tilanteen mukaan.
Lapsi tuskin osaa kaivata mitään vappuhulabaloota ja niitä samoja juttuja voi tehdä muulloinkin.

Mutta peru se aika jos se vappu nyt on niin tärkeä.

Ps. Meillä on korvatarkastus vappuaattona... Ehkä otan taskumatin mukaan, ettei vapputunnelma mene...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HarmaanaTaas
[QUOTE="...";26090298]voi kuule, kyllä osaa jos ap surkuttelee ITSE koko ajan lasten kuullen "voi että nyt menee vappu pilalle"[/QUOTE]

Totta tuokin. Pientä pelisilmää jos ei ole, niin voi sille lapselle surun puseroon saada.

"äiti"
Älä nyt hyvänen aika jätä lastasi viemättä leikkaukseen. Itse en ikinä uskaltaisi olla viemättä jos lääkäri olisi leikkauksen tarpeen todennut. Eihän sitä tiedä kuinka kauan menee ennenkuin saatte seuraavan ajan. Lapselle voi tulla kipuja ja joudutte pitkäänkin odottamaan.

Toki ymmärrän, että joulu, vappu, pääsiäinen, juhannus ja kaikki muutkin kivat päivät olisi kiva viettää täysikuntoisena ja juhlien...mutta yksi vappu nyt sinnetänne...pääasia että lapsi saadaan kuntoon.

Juotte simaa, syörtte munkkeja ja puhallatte kotona ilmapalloja ja serpentiinejä. Jos lapsen kunto sallii, niin pitäkää vaikka vappunaamiaiset.

Ei se sen enempää vaadi ja varmasti on kaikilla kivaa.

[QUOTE="...";26090323]jäikö pahat traumat? ootko tarvinnu terapiaa : / :p[/QUOTE]

Ei koska sain kuitenkin olla kotona likan 1v. synttäreiden aikaan. :heart: Toivoin siis tuota, että saan olla silloon kotona ja joulu ja uusivuosi oli toissijaasia tuos kohtaa. Sain sitte joulunki olla kotona kun sattui hoidot rytmittymään niin.

Mutta en mä raketteja nähny, kuulin vain ne. :'( :xmas:

Eiköhän ne vapputorit sun muut ala jo viikonloppuna nyt kun vappuaatto on maanantaina. Eniten ärsyttää tuo, "eivätkö voi yhtään ajatella?"...

Pitäiskö perjantaileikkauksetkin kokonaan perua, ettei kellään mee viikonloppu pilalle? Tai maanantainakaan ei voi mennä kun jollain saattaa olla vaikka vielä krapula. Ja mielellään muinakin päivinä vain klo 11-14, että ei tarvi herätä aikaisin, eikä toisaalta mene liian myöhään, kun sitten saattaa jäädä Emmerdale kattomatta.

• Tykkää
Reactions: HarmaanaTaas
Mutta sehän on ihan tyypillistä itsekeskeistä ajattelua nykypäivänä. Leikkauksetkin pitäisi olla juuri silloin kun sattuu sopimaan omalle perheelle. Onneksi kaikki ei ajattele noin... en mä tiedä mikä vika mussa on, mutta tällaiset aloitukset saa mut raivon partaalle.

Missä
[QUOTE="äiti";26090324]Älä nyt hyvänen aika jätä lastasi viemättä leikkaukseen. Itse en ikinä uskaltaisi olla viemättä jos lääkäri olisi leikkauksen tarpeen todennut. Eihän sitä tiedä kuinka kauan menee ennenkuin saatte seuraavan ajan. Lapselle voi tulla kipuja ja joudutte pitkäänkin odottamaan.[/QUOTE]

No jos niitä kipuja tulee ja "tilannetta" ei saada päivystyksessä "laukeamaan" leikataan heti.
Toki päivystysleikkaus ei ole se parasmahdollinen.
Esim meidän sairaalassa se ei edes onnistuisi kuin vissiin joka toinen viikko kun lastenkirurgi on kaupungissa. Sitten lähetettäisiin lähimpään leikkaavaan sairaalaan n 200km päähän. Joten luulen että täällä ei varmaan kovin moni peru saamaansa aikaa tyräleikkaukseen.. Tosin siinätilanteessa se 2tuntiakin voi olla liian pitkä aika.

Mä en ole sitten ap yritän nyt vaan saada kauhistuneita mammoja "aisoihin", tyräleikkaus kun ei ole se kiireellisin leikkaus vaikkakin kaikki lasten tyrät leikataan aina.

Mä veisin lapseni leikkaukseen minä päivänä tahansa, ja olisin erittäin onnellinen jos "jo" vappuaattona päästäisiin.
Suosittelen kyllä ap:lle siihen leikkaukseen viemistä, vapusta viis.

"huoh"
On taas tärkeysjärjestys ja arvomaailma nii-in kohdallaan. Etenkin kun ne vapputorit yms ovat auki myös seuraavana päivänä, jos niihin meno se ongelma on. Minä olisin varmaan ollut vaan huojentunut, että on sitten se vapaapäivä perässä, jos vaikka tulee jotain komplikaatioita yms.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26090389:
voi apua teitä!!!!
:LOL:

mut kiva et sai tällä viestillä jopa 4 sivua,teinkö enkat:whistle:
Mikä naurattaa?? Se että oot tyhmä kun vasemman jalan saapas?
Vai se, kun toiset tosiaan ois valmiita viemään lpasensa leikkaukseen JOPA vappuaattona?

Yhteistyössä