Siis mitäs nyt teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Kun hain yhtä kesätyöpaikkaa, niin haastattelussa sanoin, että näillä näkymin voin olla heinäkuun loppuun. (elokuullekin olisivat tarvinneet, mutta meillä ei onnistu oikein lapsen hoito siinä kuussa). No, nyt sitten ilmoitettiin että pääsen töihin. Henkilöstövuokrausfirman kautta siis menen töihin. Sieltä tuli laput ja sopimuksessa lukee että työsuhde kestää elokuun 31. pvään saakka. Siis mitä mä nyt teen???

Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Sun kannattais soittaa ja kysyä että miksi tässä on näin käynyt ja sanot että mihin päivään sun piti olla!

No entäs, jos ne ei sitten otakaan mua ollenkaan :O Ja tuo työ on nyt sellainen, mitä oikeasti haluan nyt tehdä. Nää, miks tässä piti näin käyä... Sanoin kyllä haastattelussa että "Voin olla AINAKIN heinäkuun loppuun" Mutta en sanonut kyllä mitään, että tarvittaessa myös elokuun loppuun. Pyh ja pah, miksi olisin sanonut kun tiesin että se tuskin tulee onnistumaan... Voi vitalis. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:
Sun kannattais soittaa ja kysyä että miksi tässä on näin käynyt ja sanot että mihin päivään sun piti olla!

No entäs, jos ne ei sitten otakaan mua ollenkaan :O Ja tuo työ on nyt sellainen, mitä oikeasti haluan nyt tehdä. Nää, miks tässä piti näin käyä... Sanoin kyllä haastattelussa että "Voin olla AINAKIN heinäkuun loppuun" Mutta en sanonut kyllä mitään, että tarvittaessa myös elokuun loppuun. Pyh ja pah, miksi olisin sanonut kun tiesin että se tuskin tulee onnistumaan... Voi vitalis. :/

No mutta soita sinne, sittenhän se menee ohi jos menee, jos ette elokuuta saa järjestettyä Älä ainakaan tuota sopparia allerkirjoita, sitten et voi enää neuvotella.

Sitten tässä on vielä sellainenkin hidaste, että mies tahtoisi että OLEN töissä sen elokuun, hän ei oikein tajua että se ei onnistu. Pakottaa minut ns. olemaan töissä koko kesän. Voi viddu.!

Sitten tässä on vielä sellainenkin hidaste, että mies tahtoisi että OLEN töissä sen elokuun, hän ei oikein tajua että se ei onnistu. Pakottaa minut ns. olemaan töissä koko kesän. Voi viddu.!

MIKSI se elokuu ei onnistu? Jos siis miehesikin on tuota mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

MIKSI se elokuu ei onnistu? Jos siis miehesikin on tuota mieltä.

Lapsen hoitaja haluaa pitää lomaa, ja on lähdössä muille maille vierahille. Ja tämä hoitaja on lapsen mummu. Kunnalliseen hoitoon en kuukauden takia halua viedä! Menee pian rytmin ihan persiilleen jne ja yhden kuukauden takia! Ja sitäpaitsi, en muutenkaan halua viedä niin pientä vieraalle vielä.

Yhteistyössä