J
"Jonna"
Vieras
Eli, tilanne tämä, toukokuun palkan sain toukokuun vika päivä, maksoin siitä jälkikäteen toukokuun vuokrasta puolet sekä kesäkuun vuokran. Jäljelle jäi 400, siitä vielä sähkö, kännykkä jne sekä ruoat. Nyt kesäkuussa + heinäkuussa en saa kuin asumistuki, elatustuki + lapsilisät. Sossun laskujen mukaan toukokuun palkan + muiden olis pitänyt riittää heinäkuun loppuun.
Noh, vuokraa on maksettava ettei ulkoilma kutsu, uusi sähkölasku, puhelimet... ja tosiaan tää kämppä missä me asutaan on todellakin kaupungin halvin vuokra että ei täältä olla muuttamassakaan.
Töitä olen yrittänyt katsoa, ( tähän saakka tehnyt keikkaa ja keikkaa ei nyt kesällä ole päiväkodeissa tai muuallakaan)
Joten, leipäjonot jne tiedän, samoin kirkon, mutta ei nekään vuokraa maksa.
Jos ruokaan menee jo lapsilisän verran eli 300, niin miten maksan elareista jäljelle jäävän vuokran 400e? En mitenkään koska elarit ovat melkein puolet vähemmän. Jos taas tekisin niin, että nyt torstaina jättäisin vaikka kännykkälaskun maksamatta ja maksaisin vuokraa, mitä me syödään?
Tässäpä siis pulmia kerrakseen
Ja niille jotka ei lue vaan sanoo mee töihin jne, käyn kyllä töissä, mutta töitäkään ei voi tyhjästä nyhjäistä. Ite olen aina elättänyt ja sossusta harvoin mitään saanut.
Noh, vuokraa on maksettava ettei ulkoilma kutsu, uusi sähkölasku, puhelimet... ja tosiaan tää kämppä missä me asutaan on todellakin kaupungin halvin vuokra että ei täältä olla muuttamassakaan.
Töitä olen yrittänyt katsoa, ( tähän saakka tehnyt keikkaa ja keikkaa ei nyt kesällä ole päiväkodeissa tai muuallakaan)
Joten, leipäjonot jne tiedän, samoin kirkon, mutta ei nekään vuokraa maksa.
Jos ruokaan menee jo lapsilisän verran eli 300, niin miten maksan elareista jäljelle jäävän vuokran 400e? En mitenkään koska elarit ovat melkein puolet vähemmän. Jos taas tekisin niin, että nyt torstaina jättäisin vaikka kännykkälaskun maksamatta ja maksaisin vuokraa, mitä me syödään?
Tässäpä siis pulmia kerrakseen