Siis mitä v*tun väliä vaikka jotkut alkavat yrittämään lasta lyhyen seurustelun jälkeen?

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mun ei tarvitte hakea hyväksyntää mun valinnoille, mä teen niinkuin mä haluan enkä niinkuin te haluatte. Lue otsikko niin muistuu mieleen mikä alkuperäinen kysymys olikaan. :whistle:
Miksi sä sitten hirveästi kyselet muilta kaikesta mahdollisesta että mitä mieltä muut on? Ihan päivittäin. Milloin raha-asioista, milloin muusta. Jos et kerran hyväksyntää hae.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja cherries:
En ole tuominnut, enkä tuomitse, mutta itse voisin kuvitella haluavani olla uuden puolison kanssa kahden rauhassa tutustellen puolin ja toisin ja sitä kautta se halu yhteiseen perheenlisäykseen sitten syntyy, jos syntyy. Miksi ihmeessä kiirehtiä?
Sama homma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mun ei tarvitte hakea hyväksyntää mun valinnoille, mä teen niinkuin mä haluan enkä niinkuin te haluatte. Lue otsikko niin muistuu mieleen mikä alkuperäinen kysymys olikaan. :whistle:
Miksi sä sitten hirveästi kyselet muilta kaikesta mahdollisesta että mitä mieltä muut on? Ihan päivittäin. Milloin raha-asioista, milloin muusta. Jos et kerran hyväksyntää hae.
Eikös tämä ole keskustelupalsta? Mä haen KESKUSTELUA en mitään hyväksyntää. Ymmärrätkö?

Ja että päivittäin? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Me aloimme yrittämään lasta, kun olimme seurustelleet reilu puol vuotta, asuttu yhdessä kolmisen kuukautta ja kihloissa puoltoista kuukautta.. no, emme ole sitten onnistuneet saamaan sitä lasta, aloittamisesta on kohta 3 vuotta.. me olemme ainakin tämän yrittämisen aika saaneet tutustua toisiimme paremmin.. tunnemme toisemme hyvät ja huonot puolet.. tietty sitten, kun joskus saamme sen pienokaisen, voimme huomata toisessa uusia piirteitä ja sittenhän ei tiedä kuinka suhteessa käy.. olen oikeastaan onnellinen, että aloimme yrittämään niin pian, nyt voimme ainakin hyvällä mielellä aloittaa tutkimukset, koska olemme kaikkemme lapsen eteen tehty..
 
Maamikki
No en jaksa lukea kuin alotuksen tästä, mut onhan se nyt aivan selvä asia, että toista ihmistä ei tunne kunnolla jos ei ole vähintään vuotta asunut yhdessä ja kyllä mun mielestä se ihminen pitäisi tuntea kenen kanssa alkaa lapsia vääntämään. Amen.
 
Minusta on kammottavaa, jos joku voi mennä sanomaan toiselle- että hyvä että sait keskenmenon |O :headwall: oli raskaus saanut alkunsa sitten miten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaan.

Minä en voi mennä määrittelemään sitä, mikä on sovelias aika toisille ruveta suhteessaan/tuttavuudessaan harkittuun "lastentekoon".
Itse halusin tuntea toisen hyvin ja olla varma siitä, että tämän ihmisen kanssa voisin tehdä lapsen ja olla varma siitä, että hän tuntee samoin.
Se, että tuntee toisen ei toki anna mitään takeita siitä, että lapsella tulee olemaan yksi koti jossa asuu molemmat vanhemmat.
Omasta suhteestani voisin sanoa sen, että jos olisin ensimetreillä tullut raskaaksi emme ehkä enää olisi yhdessä. .. ehkä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Miksi sä sitten hirveästi kyselet muilta kaikesta mahdollisesta että mitä mieltä muut on? Ihan päivittäin. Milloin raha-asioista, milloin muusta. Jos et kerran hyväksyntää hae.
Eikös tämä ole keskustelupalsta? Mä haen KESKUSTELUA en mitään hyväksyntää. Ymmärrätkö?

Ja että päivittäin? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: [/quote]

Keskustelua itsestäsi? Sinähän se varsinainen narsisti olet. :)
Ja helvetin epävarma omista teoista kohta kolmekymppiseksi naiseksi! Mutta jatka, ole hyvä mutta muista että myös kritiikkiä tulee.
 
hmm
Ei sitä vauvaa nyt ihan kenen kanssa vaan oikeesti kannata tehdä, jos haluaa taata molempien turvallisuuden, omansa ja lapsen. Joku roti ja itsesuojelu vaisto kannattaa ottaa käyttöön, ja tutustua siitosoriin edes jonkun aikaa. Näkee vähän millanen ihminen kenties on kyseessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Miksi sä sitten hirveästi kyselet muilta kaikesta mahdollisesta että mitä mieltä muut on? Ihan päivittäin. Milloin raha-asioista, milloin muusta. Jos et kerran hyväksyntää hae.
Eikös tämä ole keskustelupalsta? Mä haen KESKUSTELUA en mitään hyväksyntää. Ymmärrätkö?

Ja että päivittäin? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Keskustelua itsestäsi? Sinähän se varsinainen narsisti olet. :)
Ja helvetin epävarma omista teoista kohta kolmekymppiseksi naiseksi! Mutta jatka, ole hyvä mutta muista että myös kritiikkiä tulee.
[/quote]

Keskustelua eri ASIOISTA. Kerron omista kokemuksista noihin asioihin liittyen, mutta jotkut pällit tarttuu vain mun tekemisiin eivätkä osaa keskustella siitä varsinaisesta aiheesta. Monesti olen halunnut yleistä keskustelua jostakin asiasta, mutta ei kun pitää joidenkin vain keskittyä soittamaan suutaan mulle. Että missähän se ongelma sitten oikeasti on...? :whistle:

Epävarma en todellakaan ole omista tekemisistä. Luule sä mitä luulet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minusta on kammottavaa, jos joku voi mennä sanomaan toiselle- että hyvä että sait keskenmenon |O :headwall: oli raskaus saanut alkunsa sitten miten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaan.
No sanoppa se. Mutta mähän se pelle ja paska olen.
Järkyttävää todella,miten kusipäisiä ihmisiä sitä on..Ei kukaan voi oikeesti kellekään sanoa noin,ei pitäis edes ajatella..

Koita jättää nuo omaan arvoonsa,voimia! :hug:
 
Rötvis
Suuremmalla prosentilla pari luultavasti pysyy yhdessä jos tuntee toisensa ajan kanssa ja kunnolla ennen lapsen tekoa. Enkä sitä kiellä etteikö 20vuoden yhdessä olon jälkeen kukaan eroaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Älä Scarlett välitä. Kyllähän mullakin kuulemma vaihtuu miehet lennossa, exän kanssakin kun olin VAIN neljä vuotta yhdessä, ei sekään riitä arvostelijoille :headwall:
Heh, kun ei ole edes lennossa miehet vaihtuneet mulla :LOL: Just vasta eronnut enkä ole siitä toipunut, niin auotaan jo päätä että teetkö seuraavankin miehen kanssa lapsen heti. Joo totta kai.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Älä Scarlett välitä. Kyllähän mullakin kuulemma vaihtuu miehet lennossa, exän kanssakin kun olin VAIN neljä vuotta yhdessä, ei sekään riitä arvostelijoille :headwall:
Heh, kun ei ole edes lennossa miehet vaihtuneet mulla :LOL: Just vasta eronnut enkä ole siitä toipunut, niin auotaan jo päätä että teetkö seuraavankin miehen kanssa lapsen heti. Joo totta kai.
Mut kato hei, kun tosiasioilla ei ole väliä, kyllä joku palstalainen tietää sun asiasi paremmin kuin sinä itse :D

Täällä on jutut välillä just niin tyypillisen pienen kylän juoruakkojen tyylisiä, että..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mieti vähä:
Mikä sitten on kenenkin mielestä lennosta..?
No mun mielestä lennosta on se, että aletaan olemaan uuden kanssa ennenkuin on erottu edellisestä tai uusi suhde alkaa todella nopeasti eron jälkeen.
Tältä osin omat pari suhdetta on alkaneet lennosta, mutta ei se tarkoita sitä että miehet koko ajan vaihtuisi.. viitaten taas neljän vuoden yhdessäoloon :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Älä Scarlett välitä. Kyllähän mullakin kuulemma vaihtuu miehet lennossa, exän kanssakin kun olin VAIN neljä vuotta yhdessä, ei sekään riitä arvostelijoille :headwall:
Jotain taisi unohtua Emilyn: eikös se mennyt niin, että asuit vielä tyttösi isän kanssa kun aloit seurustelemaan seuraavan miehen kanssa (ja se oli exällesi ihan ok), seuraava osoittautuikin p---kaksi ja jätit hänet, melko pian tapasit nyksäsi ja parin kuukauden seurustelun jälkeen tulit suunnitellusti raskaaksi- kaikki tämä 6 kk:n aikana. Voisi jopa puhua että lennossa...

 
tittelintuure
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minusta on kammottavaa, jos joku voi mennä sanomaan toiselle- että hyvä että sait keskenmenon |O :headwall: oli raskaus saanut alkunsa sitten miten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaan.
No sanoppa se. Mutta mähän se pelle ja paska olen.
Musta ihan tuntuu siltä että haet jotaki marttyyrin kruunua osakses. Haet pään silittelyä ja lohdutusta, säälittelyäkin kenties? Ja ainakin sun teksteistäs KUVASTUU että haluat hyväksyntää teoillesi.

Ja btw, jos sä haluat yleistä keskustelua aiheesta, älä laita silloin omaa tilannettasi esimerkiksi. Kun et kerta kestä kritiikkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Riippuu kai ihan ihmisestä, onko sillä sitten väliä.
Mä olen kai vanhanaikainen, kun haluan lasteni kasvavan perheessä jossa on sekä äiti että isä. Ei äiti ja isiä, lapset iskäviikonloppuina isukeillaan eikä isukillaan. Lisäksi olen niin helkutin mukavuudenhaluinen, että en jaksaisi vääntää useamman kusipäisen eksän kanssa elareista yms. Eli siinä mielessä mulle on väliä, että ero ei tule jo raskausaikana. Ja siltä voi yrittää välttyä sillä, että tutustuu toiseen kunnolla ennen kun aletaan lisääntymään.

Mutta jos joku toinen taas eroaa jo raskausaikana, niin ei se mua haittaa. Kunhan se ei valita mulle, että "ei olis ikinä uskonut millainen kusipää se Penakin loppujen lopuksi on, tunnettiinhan me lähes 2½ viikkoa ennen kun alettiin yrittämään vauvaa". Sillä jokainen meistä hyvin pitkälti makaa niinkuin petaa.
mä luulen että aika harvaa toivoo jäävänsä yksin tai toivoo sitä että joutuu tappelemaan ex:n kanssa. mä myös uskon että suurinosa ihmisistä haluaisi tarjota lapselle kodin jossa on sekä isä ja äiti.

sittenkö tuon jälkimmäisen sanominen on sallittu jos on oltu yhdessä sen kymmenen vuotta.. kummassakin tapauksessa lienee tuntuu ettei ole tuntenut toista. oli sitä suhdetta takana sit kuukaus, vuosi tai kymmenen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tittelintuure:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minusta on kammottavaa, jos joku voi mennä sanomaan toiselle- että hyvä että sait keskenmenon |O :headwall: oli raskaus saanut alkunsa sitten miten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaan.
No sanoppa se. Mutta mähän se pelle ja paska olen.
Musta ihan tuntuu siltä että haet jotaki marttyyrin kruunua osakses. Haet pään silittelyä ja lohdutusta, säälittelyäkin kenties? Ja ainakin sun teksteistäs KUVASTUU että haluat hyväksyntää teoillesi.

Ja btw, jos sä haluat yleistä keskustelua aiheesta, älä laita silloin omaa tilannettasi esimerkiksi. Kun et kerta kestä kritiikkiä.
Joo sovitaan sitten niin, että mä haen hyväksyntää. Ihan vain sun mieliksi, että saat nukuttua :hug:

Ja olis se muuten aika helvetin tylsää keskustelua jos kukaan ei koskaan kertoisi omaa kokemusta keskusteltavasta aiheesta.
 

Yhteistyössä