erektia
Voihan sen vauvan tehdä vaikka yhden yön juopporetkun kanssa, jos on kova vauvakuume.. mutta jos haluaa parisuhteen sen vauvan kera, niin ei kannata.
Miksi sä sitten hirveästi kyselet muilta kaikesta mahdollisesta että mitä mieltä muut on? Ihan päivittäin. Milloin raha-asioista, milloin muusta. Jos et kerran hyväksyntää hae.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mun ei tarvitte hakea hyväksyntää mun valinnoille, mä teen niinkuin mä haluan enkä niinkuin te haluatte. Lue otsikko niin muistuu mieleen mikä alkuperäinen kysymys olikaan.
Sama homma.Alkuperäinen kirjoittaja cherries:En ole tuominnut, enkä tuomitse, mutta itse voisin kuvitella haluavani olla uuden puolison kanssa kahden rauhassa tutustellen puolin ja toisin ja sitä kautta se halu yhteiseen perheenlisäykseen sitten syntyy, jos syntyy. Miksi ihmeessä kiirehtiä?
Eikös tämä ole keskustelupalsta? Mä haen KESKUSTELUA en mitään hyväksyntää. Ymmärrätkö?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi sä sitten hirveästi kyselet muilta kaikesta mahdollisesta että mitä mieltä muut on? Ihan päivittäin. Milloin raha-asioista, milloin muusta. Jos et kerran hyväksyntää hae.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mun ei tarvitte hakea hyväksyntää mun valinnoille, mä teen niinkuin mä haluan enkä niinkuin te haluatte. Lue otsikko niin muistuu mieleen mikä alkuperäinen kysymys olikaan.
Eikös tämä ole keskustelupalsta? Mä haen KESKUSTELUA en mitään hyväksyntää. Ymmärrätkö?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Miksi sä sitten hirveästi kyselet muilta kaikesta mahdollisesta että mitä mieltä muut on? Ihan päivittäin. Milloin raha-asioista, milloin muusta. Jos et kerran hyväksyntää hae.
Keskustelua itsestäsi? Sinähän se varsinainen narsisti olet.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikös tämä ole keskustelupalsta? Mä haen KESKUSTELUA en mitään hyväksyntää. Ymmärrätkö?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Miksi sä sitten hirveästi kyselet muilta kaikesta mahdollisesta että mitä mieltä muut on? Ihan päivittäin. Milloin raha-asioista, milloin muusta. Jos et kerran hyväksyntää hae.
Ja että päivittäin?
No sanoppa se. Mutta mähän se pelle ja paska olen.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minusta on kammottavaa, jos joku voi mennä sanomaan toiselle- että hyvä että sait keskenmenon |O :headwall: oli raskaus saanut alkunsa sitten miten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaan.
Järkyttävää todella,miten kusipäisiä ihmisiä sitä on..Ei kukaan voi oikeesti kellekään sanoa noin,ei pitäis edes ajatella..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No sanoppa se. Mutta mähän se pelle ja paska olen.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minusta on kammottavaa, jos joku voi mennä sanomaan toiselle- että hyvä että sait keskenmenon |O :headwall: oli raskaus saanut alkunsa sitten miten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaan.
Heh, kun ei ole edes lennossa miehet vaihtuneet mulla Just vasta eronnut enkä ole siitä toipunut, niin auotaan jo päätä että teetkö seuraavankin miehen kanssa lapsen heti. Joo totta kai.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Älä Scarlett välitä. Kyllähän mullakin kuulemma vaihtuu miehet lennossa, exän kanssakin kun olin VAIN neljä vuotta yhdessä, ei sekään riitä arvostelijoille :headwall:
No mun mielestä lennosta on se, että aletaan olemaan uuden kanssa ennenkuin on erottu edellisestä tai uusi suhde alkaa todella nopeasti eron jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Mieti vähä:Mikä sitten on kenenkin mielestä lennosta..?
Mut kato hei, kun tosiasioilla ei ole väliä, kyllä joku palstalainen tietää sun asiasi paremmin kuin sinä itseAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Heh, kun ei ole edes lennossa miehet vaihtuneet mulla Just vasta eronnut enkä ole siitä toipunut, niin auotaan jo päätä että teetkö seuraavankin miehen kanssa lapsen heti. Joo totta kai.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Älä Scarlett välitä. Kyllähän mullakin kuulemma vaihtuu miehet lennossa, exän kanssakin kun olin VAIN neljä vuotta yhdessä, ei sekään riitä arvostelijoille :headwall:
Tältä osin omat pari suhdetta on alkaneet lennosta, mutta ei se tarkoita sitä että miehet koko ajan vaihtuisi.. viitaten taas neljän vuoden yhdessäoloonAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No mun mielestä lennosta on se, että aletaan olemaan uuden kanssa ennenkuin on erottu edellisestä tai uusi suhde alkaa todella nopeasti eron jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Mieti vähä:Mikä sitten on kenenkin mielestä lennosta..?
Jotain taisi unohtua Emilyn: eikös se mennyt niin, että asuit vielä tyttösi isän kanssa kun aloit seurustelemaan seuraavan miehen kanssa (ja se oli exällesi ihan ok), seuraava osoittautuikin p---kaksi ja jätit hänet, melko pian tapasit nyksäsi ja parin kuukauden seurustelun jälkeen tulit suunnitellusti raskaaksi- kaikki tämä 6 kk:n aikana. Voisi jopa puhua että lennossa...Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Älä Scarlett välitä. Kyllähän mullakin kuulemma vaihtuu miehet lennossa, exän kanssakin kun olin VAIN neljä vuotta yhdessä, ei sekään riitä arvostelijoille :headwall:
Musta ihan tuntuu siltä että haet jotaki marttyyrin kruunua osakses. Haet pään silittelyä ja lohdutusta, säälittelyäkin kenties? Ja ainakin sun teksteistäs KUVASTUU että haluat hyväksyntää teoillesi.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No sanoppa se. Mutta mähän se pelle ja paska olen.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minusta on kammottavaa, jos joku voi mennä sanomaan toiselle- että hyvä että sait keskenmenon |O :headwall: oli raskaus saanut alkunsa sitten miten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaan.
mä luulen että aika harvaa toivoo jäävänsä yksin tai toivoo sitä että joutuu tappelemaan ex:n kanssa. mä myös uskon että suurinosa ihmisistä haluaisi tarjota lapselle kodin jossa on sekä isä ja äiti.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Riippuu kai ihan ihmisestä, onko sillä sitten väliä.
Mä olen kai vanhanaikainen, kun haluan lasteni kasvavan perheessä jossa on sekä äiti että isä. Ei äiti ja isiä, lapset iskäviikonloppuina isukeillaan eikä isukillaan. Lisäksi olen niin helkutin mukavuudenhaluinen, että en jaksaisi vääntää useamman kusipäisen eksän kanssa elareista yms. Eli siinä mielessä mulle on väliä, että ero ei tule jo raskausaikana. Ja siltä voi yrittää välttyä sillä, että tutustuu toiseen kunnolla ennen kun aletaan lisääntymään.
Mutta jos joku toinen taas eroaa jo raskausaikana, niin ei se mua haittaa. Kunhan se ei valita mulle, että "ei olis ikinä uskonut millainen kusipää se Penakin loppujen lopuksi on, tunnettiinhan me lähes 2½ viikkoa ennen kun alettiin yrittämään vauvaa". Sillä jokainen meistä hyvin pitkälti makaa niinkuin petaa.
Joo sovitaan sitten niin, että mä haen hyväksyntää. Ihan vain sun mieliksi, että saat nukuttua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tittelintuure:Musta ihan tuntuu siltä että haet jotaki marttyyrin kruunua osakses. Haet pään silittelyä ja lohdutusta, säälittelyäkin kenties? Ja ainakin sun teksteistäs KUVASTUU että haluat hyväksyntää teoillesi.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No sanoppa se. Mutta mähän se pelle ja paska olen.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minusta on kammottavaa, jos joku voi mennä sanomaan toiselle- että hyvä että sait keskenmenon |O :headwall: oli raskaus saanut alkunsa sitten miten lyhyen tuttavuuden jälkeen vaan.
Ja btw, jos sä haluat yleistä keskustelua aiheesta, älä laita silloin omaa tilannettasi esimerkiksi. Kun et kerta kestä kritiikkiä.