Mulle ihan sama mitä kukakin tekee, mutta itse tykkään että alle vuoden jos on tuntenut toisen niin aikamoisessa huumassa sitä mennään.
Molempien parhaat puolet ovat selkeesti esillä.
En kuitenkaan kellekään tutulle menis toitottamaan mielipiteitäni kenenkään elämästä tai valinnoista.
Jos joku kuittailee jotain hyvää keskenmenosta niin tyyppi on sekopää.
Joo ja totta, että joskus reilu 2-kymppisenä ajatteklin toisin;
silloin tuntu kaikki tyypit unelmien miehiltä, mutta lapsia mun ei onneksi tehnyt mieli pätkän vertaa.
Sillä näistä unelmien miehistä oon eronnut jo aikoja sitten.
Ihan järkkyä jos oisin niille mukuloita vielä pyöräytellyt
Ihmiset muuttuu joo,
mutta itse oon sitä mieltä että suurimmat muutokset ( itsessäni ja tutuissani ) on tapahtuneet 19-25 vuotiaana ja sitten kaikki ovatkin pysyneet aika vakiona (myös ulkonäöltään )
Tietty jos tahtoo nuorena lapsia niin eipä siinä muu auta ku koittaa kepillä jäätä ja toivoa parasta.
Molempien parhaat puolet ovat selkeesti esillä.
En kuitenkaan kellekään tutulle menis toitottamaan mielipiteitäni kenenkään elämästä tai valinnoista.
Jos joku kuittailee jotain hyvää keskenmenosta niin tyyppi on sekopää.
Joo ja totta, että joskus reilu 2-kymppisenä ajatteklin toisin;
silloin tuntu kaikki tyypit unelmien miehiltä, mutta lapsia mun ei onneksi tehnyt mieli pätkän vertaa.
Sillä näistä unelmien miehistä oon eronnut jo aikoja sitten.
Ihan järkkyä jos oisin niille mukuloita vielä pyöräytellyt
Ihmiset muuttuu joo,
mutta itse oon sitä mieltä että suurimmat muutokset ( itsessäni ja tutuissani ) on tapahtuneet 19-25 vuotiaana ja sitten kaikki ovatkin pysyneet aika vakiona (myös ulkonäöltään )
Tietty jos tahtoo nuorena lapsia niin eipä siinä muu auta ku koittaa kepillä jäätä ja toivoa parasta.