Siis mitä p**kelettä!!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Pankki on vienyt mun tililtä yhteensä lähes 80? opintolainojen lyhennyksiä! Siis mä olen edelleen opiskelija ja on sovittu, että niitä lainoja ei tarvitse lyhentää niin kauan kun olen opiskelija! Siis jumalauta!

Ei muuta kuin pankissa käymään :kieh: :kieh: Mutta saakohan niitä rahoja takaisin :kieh: :|

öö, mulle ainakin sanottiin pankista että lainaa pitää ruveta maksamaan takaisin viimeistään 5 v opintojen PÄÄTTYMISESTÄ... ja silloinkin tehdään erikseen sopimus pankin kanssa takaisin maksusta... eli ei ne omin lupinensa voi mennä mitään ottamaan...

Minullakin korkojen pitäisi mennä pääomaan, mutta siltipä on nyt tili lähes 80e miinuksella. Arvatkaa ottaako päähän? Ja niin kun olin niitä viimeisiä kymppejä tilillä säästellyt :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Minullakin korkojen pitäisi mennä pääomaan, mutta siltipä on nyt tili lähes 80e miinuksella. Arvatkaa ottaako päähän? Ja niin kun olin niitä viimeisiä kymppejä tilillä säästellyt :'(

Mä menen ainakin pankkiin valittamaan, koska on tehty noin vaikka aivan muuta on sovittu. Multa on viety 75,11 ja se on iso summa mulle!!! :kieh: :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja no:
korot pitää maksaa vaikka lainaa ei lyhentäisikään..ja ne menee kesäkuussa..

Montako kertaa se pitää sanoa, että on sovittu niiden liittämisestä pääomaan! Tämä ja lyhentämätön laina niin kauan kun olen opiskelija ja mulla koulua vielä vuosi!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mikä pankki teillä on?

Paikallisosuuspankki

No höh,kyllä sun kuuluis saada takaisin ne rahat :|
Meillä osuuspankki ei ollut ottanut autolainaa viime kuussa ja tuli huomautus ja nyt kuitenkin meni ihan normaalisti :kieh:
Mikä hemmetti noissa pankeissa mättää :kieh:

Montako kertaa se pitää sanoa, että on sovittu niiden liittämisestä pääomaan! Tämä ja lyhentämätön laina niin kauan kun olen opiskelija ja mulla koulua vielä vuosi!

miten tuollainen voi olla mahdollista??sitten ne on jotakin käsittelykuluja..

Tiedoissa lukee, että kulut 1?... :kieh: :kieh:

Kyllä mullakin opiskeluaikana lisättiin korot lainapääomaan, vasta sit ku aloin maksaa lainaa taks oli korotkin maksussa.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:

Kyllä mullakin opiskeluaikana lisättiin korot lainapääomaan, vasta sit ku aloin maksaa lainaa taks oli korotkin maksussa.

Jaa, meikäläisellä taas meni koko laina perintään kun en maksanut korkoja. Ja olin siis koko ajan opiskelija...

mullekki tuli samposta karhu että on erääntynyt vaikka kuinka paljon :S olin hieman ihmeissäni kun selvisi että olen kuullemma tehnyt suoraveloitussopimuksen. Ihmettelin asiaa sillä mulla ei oo mtn rahaliikennettä sampon tilillä. kysyin että missä on paperi missä on mun allekirjoitus niin yhtäkki asia muuttui niin että siitä on tiedotettu minulle nettipankissa. Parasta tuossa se että mä en edes ole ikinä ollut nettipankin käyttäjä, ei ole edes tunnuksia :S

mul alkoi lyhennykset kun oli kulunut 10 vuotta ensimmäisen lainan nostamisesta. sanoivat pankissa, et siinä ei enää voi joustaa vaik kuinka viel opiskelisi. ja siis ekkana opiskelin yhden ammatin sit olin töissä ja myöhemmin tokan ammatin. sen toisen opiskelun aikana ekan lainan 10-vuotis päivä tuli täyteen ja alkoi lyhennykset.

Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:
mullekki tuli samposta karhu että on erääntynyt vaikka kuinka paljon :S olin hieman ihmeissäni kun selvisi että olen kuullemma tehnyt suoraveloitussopimuksen. Ihmettelin asiaa sillä mulla ei oo mtn rahaliikennettä sampon tilillä. kysyin että missä on paperi missä on mun allekirjoitus niin yhtäkki asia muuttui niin että siitä on tiedotettu minulle nettipankissa. Parasta tuossa se että mä en edes ole ikinä ollut nettipankin käyttäjä, ei ole edes tunnuksia :S

:o

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
mul alkoi lyhennykset kun oli kulunut 10 vuotta ensimmäisen lainan nostamisesta. sanoivat pankissa, et siinä ei enää voi joustaa vaik kuinka viel opiskelisi. ja siis ekkana opiskelin yhden ammatin sit olin töissä ja myöhemmin tokan ammatin. sen toisen opiskelun aikana ekan lainan 10-vuotis päivä tuli täyteen ja alkoi lyhennykset.

Mulla ei ole ekan lainan ottamisesta vielä kymmentä vuotta, ekan lainan nostin syksyllä 2000. Mutta kun on mennyt siitäkin lainasta korot jonka olen ottanut vasta keväällä 2006.

Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:

Missään pankissa pankki ei voi ottaa lyhennyksiä tai palvelumaksuja niin että tili menee miinukselle ;)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä