Siis MITÄ?!olen pettynyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Kävin äsken piiiiiitkästä aikaa irc-galleriassa,kurkkasin sitten miesystäväni kuvia kun oli uusia laittanut.
JA mitä,siellä oli kaikennäkösiä viestejä kaikilta tytöiltä,ja selkeesti selalsia kehu kiitoksia jne.
SItten statuksena ei ollut varattu tms vaan "etsin seuraa"..miesystäväni mielestä tässä ei ole mitään ihmeellistä.
KUn kysyin asiaa niin vastaus oli " entäs sitten,kuinka niin?"

Siis mitä ihmettä?!

Olisko teidän mielestä ihan ok hakea seuraa jossain irc-galleriassa,olemme kuitenkin vajaa kaksvitosia!

Tuli vain tunne että hän touhuaa selkäni takana.. :/

Ei tietenkään ole ok, ja tottakai touhuaa selkäsi takana.
Tuli vaan mieleen, että onko teillä varmasti samanlainen käsitys siitä, että seurustelette sen verran vakavasti, ettei saisi touhuta?

No, eihän se varsinaisesti touhua sun selkäsi takana vaan ihan silmäis eessä. Joko hänen mielestään suhteenne ei ole vakava/vakiintunut, tai sitten hänen mielessään parisuhteessa sopii touhuta muidenkin kanssa joko virtuaalisesti tai myös livenä.

Kiitos tästä aloituksesta. Muistin juuri, että minulla roikkuu galleriassa edelleen profiili. Olen 24, ja käyttänyt sitä viimeksi nelisen vuotta sitten... Ei muuta kuin profiilia poistamaan...

joo no poika tä ätaitaa olla..sika huono itsetunto ainakin kaiken perusteella.
Kaikki nää tytöt on kuitenkin niitä juuri täysi ikäistyneitä tai vähän vanhempia..ja kommenttien taso tytöiltä on " juu kiitos" " kiva pyörä" jne...

eli kehuttu on,eihän se tyttöjen vika ole..

Ja meillä ei näköjään ole sama käsitys seurustelun vakavuudesta.
Ja nyt minä olen se jolla on päässä vikaa..houh,taas näitä.

Luiskaan vaan!