T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;22172261:tuo kohta: "olen visuaalinen ja sisustaminen on intohimon". Pitäisikösitä muokata, vaikka tyyliin: "Omaan vahvaan visuaalisen silmän ja sisustaminen onkin intohimoni"? Onko parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;22172192:Voisiko runkokappaleesen laittaa näin:
Olen perheen perustanut haasteellisia työmahdollisuuksia etsivä naisihminen ja kotivuosien jälkeen, into palata työelämään on kova!
Koulutukseltani olen merkantti ja aikaisemmin toiminut asiakaspalvelutehtävissä myyjänä, sekä tarjoilijana.
Luonteeltani olen sosiaalinen sekä tunnollinen, ja työni hoidan reippaasti ja oma-aloitteisesti. Olen visuaalinen ja sisustaminen on intohimoni.
Olennaisesti tärkeintä tulevassa työssäni onkin se että saan olla ihmiseten kanssa tekemisissä ja pääsen toteuttamaan visuaalista puoltani.
Olen halukas kartuttamaan ammattitaitoani työn ohessa niin paljon kun työantaja sitä vaatii ja valmis sitoutumaan ja joustamaan. Peheen hoito ei ole este työnteolle.
Työn voin aloittaa sopimuksen mukaan, lyhyelläkin varoitusajalla.
Onko ok???
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;22172299:Mielelläni kuulisin nimerk. työnantajan edustajan kommentin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;22173120:Vinkkejä kaipaisin vielä seuraavaan:
työpaikkahakemuksessa vaaditaan:
"kykyä toimia aktiivisena tiimin jäsenenä."
Olen nyt pyöritellyt tätä, ja pähkäillyt että miten vastata tähän lauseeseen niin, etten kirjoita suoraan tuota samaa lausetta.
Vinkkejä?
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;22173035:Ok..Kiitos kommenteista. Uusiksi meni koko hakemus..![]()
Ihmettelen hieman näkökantaanne :miksi on huono laittaa hakemukseen että olen visuaalinen..sillä todellakin se on yksi vahvuuteni. En tuo sitä esille kuitenkaan ylimainoastaen.
Ks. työssä nimeomaan odotetaan sisustus ja somistus taitoa, joten en todella ymmärrä miksi en tätä vahvuuttani hakemukseen laittaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja työtön;22173120:Vinkkejä kaipaisin vielä seuraavaan:
työpaikkahakemuksessa vaaditaan:
"kykyä toimia aktiivisena tiimin jäsenenä."
Olen nyt pyöritellyt tätä, ja pähkäillyt että miten vastata tähän lauseeseen niin, etten kirjoita suoraan tuota samaa lausetta.
Vinkkejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22173042:Hiljattain kymmeniä hakemuksia luettuani sanoisin vielä, että älkää kirjoittako niihin työhakemuksiinne itsestäänselvyyksiä. Varsinkaan, jos niitä ei ole erikseen työpaikkailmoituksessa mainittu. Ei kukaan kirjoita hakemukseensa "olen epäsosiaalinen huithapeli, joka ei tee mitään ilman erillistä käskyä ja muutenkin teen työni laiskasti". Nuo sosiaalinen, oma-aloitteinen, reipas jne on just niitä itsestäänselvyyksiä, jotka tekee hakemuksesta kuin hakemuksesta lattean. Joten lukekaa se työpaikkailmoitus, alleviivatkaa siitä ne sanat, jotka kuvaavat työnantajan tarvetta, ja kertokaa hakemuksessanne, millä tavalla vastaatte työnantajan tarpeeseen. Kaikki jonninjoutava läpätys pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22173264:En osaa kertoa. Me tehtiin se virhe, että ei laitettu ilmoitukseen muita vaatimuksia kuin ne, joita oikeasti työtehtävässä tarvittiin ja siksi saatiinkin lukematon määrä hakemuksia, joissa hakijalta puuttui tarvittava osaaminen. Ärsyttävää näin työnantajan näkökulmastakin, kun työtehtävää hakevat sellaisetkin, joilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta selviytyä työtehtävästä. Mutta ymmärrän kyllä hakijoitakin, koska tosiaan nykyisin ilmoituksissa vaaditaan sataa ja yhtä osaamista, joiden kombinaatio ei ole edes kovin realistinen.
Hakemukseen ei pidä liioitella eikä väkisin koittaa keksiä itsestään osaamista, jota ei ole. Mutta ei myöskään tarvitse mainita, että jotain ilmoituksessa edellytettyä osaamista ei ole. Rekrytoija katsoo hakemuksestasi, mitä osaat ja sen jälkeen päättää, laittaako hakemuksesi haastatteluun kutsuttavien pinoon vai ei.