No tää meidän auton pihaan saapumisen näkeminen ei todellakaan toistu meillä "usein". Nimittäin mä olen ainoa, jolla on tässä perheessä ajokortti ja joka tuota autoa ajaa. Paitsi tänään kun auto oli lainassa. Että enpä muista nähneeni aiemmin meidän auton pihaan saapumista.
Ja se näky oli täysin aidon oloinen, elävä, ihan oikea. Meni aivan täydestä. Vaikka sitten ei ollutkaan oikeasti mikään muu kuin näky.
Onkohan tällä jotain tekemistä selvänäköisyyden kanssa? Mulla on alkanut viime aikoina tulemaan yhä enemmän noita ennakkoaavistuksia jotka on sitten ihan lyhyessä ajassa osoittautuneet oikeiksi. Etiäisten näkeminen ja kuuleminen on lisääntynyt, samoin olen pari kertaa nähnyt ihan oikean elävän ihmisen näköisen naisen täällä kodissani, hän seisoo yleensä takanani. Ja kun katson häntä toisen kerran, mitään ei enää olekaan missään. Sekin näky on ollut niin selkeä ja täysin aidon oloinen. Enkä kuvittele. Niin mietin vain, että onkohan näillä asioilla jotain tekemistä keskenään.. selvänäköisyys voimistunut?