Siis mä näin ihan varmasti, että meidän auto tuli pihatietä pitkin pihaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihme juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihme juttu

Vieras
Ja koirakin alkoi haukkumaan. Mutta kun menin ovelle vastaan, ei pihalla ollutkaan ketään. Eikä pihatiellä.
Uskomatonta.
Mä näin sen ihan varmasti ajavan.
Mutta näköjään näen harhoja.

näit etiäisen.

Mä en usko mihinkään henkimaailman hommiin, mutta olen kuullut 100% täyspäisten ystävieni näkevän esim. etiäisiä, niin en voi väittää etteikö niitä voisi olla.

Kohte se auto sieltä tulee, eikä siinä sen kummempaa.

Minun miehellä on niin voimakkaat etiäiset, että välillä se tulee eteiseen asti, vaikka on tulossa kotiin 5-10 minuutin kuluttua. En voi ymmärtää! :O
Ja anoppi kanssa koki monesti poikansa etiäisiä, etten ole ainut joka on miehestäni niitä nähnyt.

no mun isä oli kerran nähnyt että tulen pyörällä kotiin. oli seurannut tuloani ainakin 300 metriä, ja sit hups ei ketään ollutkaan enää kun piha oli alkanut lähestyä. parin tunnin kuluttua sitten tulin oikeasti. nää on niitä etiäisi

[QUOTE="Miranda83";23131977]apua! en oo ikinä kuullutkaan.. toivottavasti en näe ikinä tuollaisia, mun psyyke ei kai kestäis..[/QUOTE]

Herkkä minäkin olen, enkä ole moisista hätkähtänyt. Koska yleensä silloin tilanteen ollessa päällä, en ole ymmärtänyt, että kyseessä on etiäinen. =)

näin kerran ihmisen kävelevän miedän pihalla kun tulin autolla kotia. Menin sitten sisään ja ajattelin että onpas kumma kun ei odottanut mua pihalla sitten. Ei ollut sisällä, ei pihalla, ei rannalla, ei missään.

Joo, tulihan se auto oikeesti tuossa hetki sitten.
Mä oon aiemmin vain kuullut etiäisiä, ekaa kertaa näen niitä. Kerran kuulin miten lapseni saapui koulusta kotiin, mutta kun menin keittiöön katsomaan, ei siellä ollutkaan ketään. Vaikka ihan selkeästi kuulin oven käyvän ja repun lentävän lattialle. Tyttö tuli kotiin noin kymmenen minuutin kuluttua tuosta.

[QUOTE="maria";23132054]Oikeasti ne näkee "ajatuksissaan", eli vähän kuin unennäköä valveilla. Niitä näkee tutuista ja usein toistuvista asioista.[/QUOTE]

No tää meidän auton pihaan saapumisen näkeminen ei todellakaan toistu meillä "usein". Nimittäin mä olen ainoa, jolla on tässä perheessä ajokortti ja joka tuota autoa ajaa. Paitsi tänään kun auto oli lainassa. Että enpä muista nähneeni aiemmin meidän auton pihaan saapumista.

Ja se näky oli täysin aidon oloinen, elävä, ihan oikea. Meni aivan täydestä. Vaikka sitten ei ollutkaan oikeasti mikään muu kuin näky.

Onkohan tällä jotain tekemistä selvänäköisyyden kanssa? Mulla on alkanut viime aikoina tulemaan yhä enemmän noita ennakkoaavistuksia jotka on sitten ihan lyhyessä ajassa osoittautuneet oikeiksi. Etiäisten näkeminen ja kuuleminen on lisääntynyt, samoin olen pari kertaa nähnyt ihan oikean elävän ihmisen näköisen naisen täällä kodissani, hän seisoo yleensä takanani. Ja kun katson häntä toisen kerran, mitään ei enää olekaan missään. Sekin näky on ollut niin selkeä ja täysin aidon oloinen. Enkä kuvittele. Niin mietin vain, että onkohan näillä asioilla jotain tekemistä keskenään.. selvänäköisyys voimistunut?

No tää meidän auton pihaan saapumisen näkeminen ei todellakaan toistu meillä "usein". Nimittäin mä olen ainoa, jolla on tässä perheessä ajokortti ja joka tuota autoa ajaa. Paitsi tänään kun auto oli lainassa. Että enpä muista nähneeni aiemmin meidän auton pihaan saapumista.

Ja se näky oli täysin aidon oloinen, elävä, ihan oikea. Meni aivan täydestä. Vaikka sitten ei ollutkaan oikeasti mikään muu kuin näky.

Onkohan tällä jotain tekemistä selvänäköisyyden kanssa? Mulla on alkanut viime aikoina tulemaan yhä enemmän noita ennakkoaavistuksia jotka on sitten ihan lyhyessä ajassa osoittautuneet oikeiksi. Etiäisten näkeminen ja kuuleminen on lisääntynyt, samoin olen pari kertaa nähnyt ihan oikean elävän ihmisen näköisen naisen täällä kodissani, hän seisoo yleensä takanani. Ja kun katson häntä toisen kerran, mitään ei enää olekaan missään. Sekin näky on ollut niin selkeä ja täysin aidon oloinen. Enkä kuvittele. Niin mietin vain, että onkohan näillä asioilla jotain tekemistä keskenään.. selvänäköisyys voimistunut?

Voithan sä tuntea jonkuan aiemmin siinä paikassa asustaneen? Tai sitten sinulla vain on joku vaihe menossa jossa mielikuvitus pääsee valloilleen. Mä näen joskus meillä kissan. :D
Oletko paljon yksin kotona? Toistat samaa rutiinia päivästä toiseen? Sinulla on voimakas mielikuvitus? Kaipaatko jotain ihmistä?

Yhteistyössä