Rukoilijasirkka
Voi että oot vähän tyhmeliini, ei voi muuta sanoa. Hormonaalisista syistä kaikki nivelet löystyvät raskausaikana ja monilla se tuntuu jo heti ensimmäisillä viikoilla kipuna selässä, varsinkin, jos on löysät nikamat ennestään. Sille löysyydelle ei ole mitään tehtävissä eikä se johdu siitä, ettei pidä huolta itsestään. Se kipu ei myöskään johdu ylipainosta. Mulla oli selkä hirveän kipeä raskauksien alusta asti.Alkuperäinen kirjoittaja +:no eikös se esim. liika suolaisen syöminen, suolaisten herkkujen, juuri kerrytä sitä nestettä kroppaan. Ja tietty, jos ei liiku yhtään. Suurin osa odottavista äideistähän jää aikaiselle saikulle kun sattuu sinne ja tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Turvotus ja lihominen on tosiaan ihan sama asia :headwall:
Mä olen saanut olla onnellinen kun mihinkään ei sattunut koko aikana eikä tarttenu narista. Mutta mä kyllä liikuinkin ja söin terveellisesti. Herkkuja ehkä max 1x/kk ja paljon hedelmiä etc. Joskus tosi rasittavan kuuloista kun odottavat äiti sanoo jo alkuviikoilta lähtien, että nyt sattuu sinne ja nyt tänne. Ymmärrän niitten miehiä, että eihän sellaista kukaan jaksa kuunella 9 kk. Kantsis varmaan pitää huolta itsestään.