Siis Kääk ja Apua! Vauva tänään tasan 3kk ja testissä hiuksenhento haamu

• Viestiketjun aloittaja Anu-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
Anu-Liisa
Voi kun olisi joku katsomaan, harittaako mun silmät, vai onko tossa testissä tosiaan haamu! Tein ystävältäni yli jääneen testin ihan piruuttaan, koska ei olla käytetty ehkäisyä vauvan syntymän jälkeen. Edelliset lapset on saatu aikaan hormoneilla ja en siis millään uskonut tulevani luomusti raskaaksi.
Jos niin on kuitnkin käynyt, niin vauva on sydämellisesti tervetullut!
Hui, miten jännää....

Äiti08
ONNEA!! Meillä oli esikoinen 4kk (03/08) kun kesällä plussasin. Nyt menossa rv 15+1 ja neitonen on puolivuotta. Hiukan jännitää ensi kevät kun on kaksi niin pientä (esikko keskosena syntynyt). Mutta eiköhän se hyvin mene =)

ONNEA, ONNEA, ONNEA.

ap
Ei pinteles! Ehkä mä innostuin vähän liian aikaisin... Nyt se haamu on haalentunut/hävinnyt melkein. Siis taivahan varmasti siinä testissä oli jotakin, mikä on nyt kunnolla kuivuttua kadonnut lähes kokonaan.
Pirun liuskatestit... Onneksi en soittanut miehelle ja intoillut.
Sapettaa... Suututtaa...Harmittaa....

puurosuu
Voi miten ihanaa! Onneksi olkoon!!

Itselläni poika vähän yli 4kk ja on nyt muutaman päivän ollut sellainen raskausfiilis, mutta testiä en ole tehnyt vielä. Ja näihin fiiliksiin löytyy miljoona muutakin syytä, niin taitaa olla omia harhaluuloja vain :)

puurosuu
Kuinka kauan testin tekemisen jälkeen haaleni? Kun eikös niissä ole joku aikaraja minkä sisällä niitä pitää tulkita? Ja eikö se ole aika harvinaista että tulis väärä plussa?

pinsku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei pinteles! Ehkä mä innostuin vähän liian aikaisin... Nyt se haamu on haalentunut/hävinnyt melkein. Siis taivahan varmasti siinä testissä oli jotakin, mikä on nyt kunnolla kuivuttua kadonnut lähes kokonaan.
No ehkä parempi niin..

Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuules, ei se haamu välttämättä jää liuskatestiin enää testiajan jälkeen. Munkin liuskahaamu oli lähes olematon muutaman tunnin päästä (kun oli kuivunut). Nyt kuitenkin menossa 19+1, että sinuna tekisin kyllä uuden testin parin päivän kuluttua.

ap
Huh. Kävin kippaamassa koululaisen kouluun ja eskarilaisen eskariin ;)
Vauva nukkuu pihalla... Eli nyt on aikaa syynätä testiä. Kuvaa en saanut :( En ehkä osaa käyttää kunnolla tota kameraa, mutta noin pienenstä jutusta kuvaa ottaessa se menee ihan suhruksi koko kuva.
Ei auta muu kuin ostaa uusi testi. Apteekin omaan olen ainakin tähän mennessä ollut tyytyväinen. Olen saanut sillä selkeät tulokset.

MIIA
Oliko se RFSU.n testi? Mulla tuli rv 5 tosi hailukka viiva,viikon päästä kuitenkin oli vahva tummanpunainen viiva.

Tuli mieleen et voisko sulla olla vielä raskaushormoneja veressä niin paljon että näytti plussaa?
Mutta jos plussaa toivot niin peukutan että viiva siitä vahvistuisi!

Yhteistyössä