Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mulle ei tosiaan oo sanottu neuvolassa kuin tuosta maksan syönnistä.. eikä sen välttäminen tehnyt kyl ollenkaan tiukkaa, maksa kun on :x mut kohtuudella kaikkea oli musta hyvä ohje.
söisit siis kohtuudella myös vakuumipakattuja kaloja? luitko tuon ylemmän kommentin?
tosiaan, olisikin mielenkiintoista tietää kuinka monta keskenmenoa johtuu listeriasta, keskenmenoja kun harvoin tutkitaan sen tarkemmin..
itseasiassa vakuumipakattuja kaloja ei saisi syödä muutenkaan olipa raskaana eli ei.
mutta järjen käyttöä olen itse harrastanut molemmissa raskauksissani, sillä katson stressaamisen olen myös haitallista vauvalle. no, minulla nuo listat ovat,mutta eipä siellä näytä olevan semmoisia juttuja joita muutenkaan raskaana olevana söisin..paitsi ehkä se raaka kananmuna, jota on majoneesissa...ja aina en vaan muista pyytää hampparia ilman majoneesia.
mutta elkää leidit jaksako tapella. jokainen taaplaa kuitenkin tyylilään ja ketjun aloittajan ideana lienee provosoida, missä hän ketjun pituuden huomioon ottaen on onnistunut erittäin hyvin =)