Siis ihan oikeesti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja black-velvet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

black-velvet

Jäsen
02.04.2005
460
0
16
muistakaa sitä samassa taloudessa asuvaa äijääkin välillä...(en tarkoita sit appiukkoo, vaikka tääl sellanen asuukin) Eli näyttäkää sille miehelle, että rakastatte just sitä ja vain ja ainoastaan sitä. Nimimerkilä Kokemusta viikonlopulta...

Juu, niinpä. Pointti koko hommassa olikin se, että ei sitä miestä saa mihinkään nurkkaan unohtaa. Heitän esimerkkinä: Mä oon ny jonkun aikaa ollu automaalarilinjalla (lue: miesvaltanen ala)..ihan siis omasta tahdostani. Meille on tullu justaan tästä takkua, kun mies epäilee, että petän sitä joka äijän kanssa, mitä nään. Ja niinhän asia ei meillä ainakaan ole...mutta kun meikä ajaa päivittäin 140 km ja muutenki on takus, ni jututkin takkuaa..ja meillä nyt takkuaa moni muukin asia..eikä parannusta tee appiukon äiti 86 vee ja appiukko samassa taloudessa. No joo, tais olla vaan pientä asioiden purkua...remppaki käynnis ja sähköjä vetämättä...pitää mennä.

Ap, koittakaahan saada takut selviksi =) Mä ja me isännän kanssa kyllä huomioimme toisiamme päivittäin - hipaisuja, puristuksia pebasta, suukkoja, haleja, katseita ja hymyjä sekä kivoja sanoja toisille, niin kyllä siinä suhde pysyy kohdillaan.
Tuo luottamuskin on tärkeä juttu... miksihän miehesi epäilee sua pettämisestä? Pelkästään niiden koulukavereidesi (eli miesten) vuoksiko? No, ei tähän tarvitse vastata, mutta mieti itse, ja pyydä miestäsikin miettimään, että mikä aiheuttaa epäilyn. Mäkin olin miesvaltaisessa koulutuksessa, mun lisäksi siellä oli yksi toinen nainen. Entisessä työssäni olin myös aina miehen parina. Lisäksi mulla on pari todella tärkeää miespuolista ystävää, joiden kanssa vietän joskus aikaa ja ollaan yhteydessä muutenkin puhelimitse ja sähköpostilla. Isäntä ei ole noista jutuista ollut koskaan ainakaan näkyvästi mustis... johtuen ehkä siitä, että hän tietää olevansa mun elämänkumppani ja se ei tule ikinä muuksi muuttumaan, vaikka elämässäni on muitakin miehiä.

Yhteistyössä