Alkuperäinen kirjoittaja haluan kysyä:Te jotka heti ootte nakanneet pullat uuniin. Ettekö ajattele yhtään omaa terveyttänne kun kehon pitäisi kuitenkin saada levätä raskauksien välillä?
Mie oon kyllä ihan terve ja kroppakin voi hyvin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haluan kysyä:Te jotka heti ootte nakanneet pullat uuniin. Ettekö ajattele yhtään omaa terveyttänne kun kehon pitäisi kuitenkin saada levätä raskauksien välillä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ne heti raskaaksi uudelleen tulevat mitään PALAUTUNEET ole vielä. Menkat vain alkaneet, mutta ei se mitään täydellistä palautumista tarkoita. Vuosi menee siihen, että kroppa on palautunut täysin raskaudesta ja synnytyksestä. Itse en tekisi omalle kropalleni sitä, että en antaisi yhtään hengähdystaukoa. Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ne heti raskaaksi uudelleen tulevat mitään PALAUTUNEET ole vielä. Menkat vain alkaneet, mutta ei se mitään täydellistä palautumista tarkoita. Vuosi menee siihen, että kroppa on palautunut täysin raskaudesta ja synnytyksestä. Itse en tekisi omalle kropalleni sitä, että en antaisi yhtään hengähdystaukoa. Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ne heti raskaaksi uudelleen tulevat mitään PALAUTUNEET ole vielä. Menkat vain alkaneet, mutta ei se mitään täydellistä palautumista tarkoita. Vuosi menee siihen, että kroppa on palautunut täysin raskaudesta ja synnytyksestä. Itse en tekisi omalle kropalleni sitä, että en antaisi yhtään hengähdystaukoa. Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
kuten sanottu.. Mun kroppa on paremmassa kunnossa nyt vuosi kuopuksen syntymän jälkeen kun oli ennen esikoisen odotusaikaa.. Tuotahan kukaan ei tiedä muuta kuin kokemuksestaJa siitä mä voin puhua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
Miun mielestä on älytöntä laukoa tuollaisia mielipiteitä ilman omakohtaista kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
Miun mielestä on älytöntä laukoa tuollaisia mielipiteitä ilman omakohtaista kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ne heti raskaaksi uudelleen tulevat mitään PALAUTUNEET ole vielä. Menkat vain alkaneet, mutta ei se mitään täydellistä palautumista tarkoita. Vuosi menee siihen, että kroppa on palautunut täysin raskaudesta ja synnytyksestä. Itse en tekisi omalle kropalleni sitä, että en antaisi yhtään hengähdystaukoa. Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
kuten sanottu.. Mun kroppa on paremmassa kunnossa nyt vuosi kuopuksen syntymän jälkeen kun oli ennen esikoisen odotusaikaa.. Tuotahan kukaan ei tiedä muuta kuin kokemuksestaJa siitä mä voin puhua
![]()
Ja sähän et sisälles näe. Ei ole suolisto+muut elimet kyllä ehtineet palautua täysin normaaliin tilaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Lasten ikäero 1v7kk. menkat alkoivat, kun esikoinen oli 6kk ikäinen. Meni muistaakseni 3-4kiertoa kun raskautuin uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ne heti raskaaksi uudelleen tulevat mitään PALAUTUNEET ole vielä. Menkat vain alkaneet, mutta ei se mitään täydellistä palautumista tarkoita. Vuosi menee siihen, että kroppa on palautunut täysin raskaudesta ja synnytyksestä. Itse en tekisi omalle kropalleni sitä, että en antaisi yhtään hengähdystaukoa. Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
Toisille se sopii toisille ei. Mulle ei ole yhtään ylipainoa, ei raskausarpia (vaikka sain täysiaikaiset kaksoset), ei koskaan verenpainetta, synnytykset helppoja ja nopeita. En minä mitään kroppaani ajatellut, kyllä mun kroppani on hyvin raskaudet kestänyt. Tosin kaksosten jälkeen tehtiin sterilisaatio...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko täällä ketään jolle on tehty sektio ja tullut heti perään uudelleen raskaaksi? Kestikö kroppa hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ne heti raskaaksi uudelleen tulevat mitään PALAUTUNEET ole vielä. Menkat vain alkaneet, mutta ei se mitään täydellistä palautumista tarkoita. Vuosi menee siihen, että kroppa on palautunut täysin raskaudesta ja synnytyksestä. Itse en tekisi omalle kropalleni sitä, että en antaisi yhtään hengähdystaukoa. Älytöntä mun mielestä takoa niitä lapsia tota tahtia.
![]()
Ja sähän et sisälles näe. Ei ole suolisto+muut elimet kyllä ehtineet palautua täysin normaaliin tilaan.
No mutta kyllähän mä nyt tuntisin jos jotain olisi vialla, ja jos nyt aletaan saivartelemaan niin mulla on otettu KAHDEN perättäisen raskauden jälkeen röntgenit mahasta ja kaikki oli okJos sä oot päättäny olla tekemättä lapsia putkeen niin älä toki muille siitä kiukuttele =)