F
Faktahan on se
Vieras
Naisen luonnollinen tilahan -luolamiesajattelulla- ei ole vuotaa joka kuukausi, vaan olla joko raskaana tai imettää. Että kuka siihenkään on sitten valmis?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla kolmannen lapsen jälkeen kuukautisvuodot pidentyneet noin 7-8 päivän mittaisiksi, ja parina kolmena päivänä vuodan niin, että joudun tyhjäämään lähes täysinäistä kuukuppia (synnyttäneiden malli) parin kolmen tunnin välein...vuodan siis paljon. Mun puolesta multa sais poistaa koko kohdun, vaan tuskinpa sellaiseen tällaisen takia päädytään 36-vuotiaan naisen kohdalla. Oma elämä vaan on menkkojen aikana ihan hirveää. Tuplavarmistuksen tuplavarmistuksia täynnä, ja menkkojen loppuvaiheessa muistutan zombieta...
Miehelle tehdyn vasektomian takia ei tarvitsisi muutoin ehkäistä, mutta toi vuodon määrä pistää kyllä miettimään, jos vaihtoehtona se, ettei vuotoa olisi ollenkaan...
Naisen luonnollinen tilahan -luolamiesajattelulla- ei ole vuotaa joka kuukausi, vaan olla joko raskaana tai imettää. Että kuka siihenkään on sitten valmis?
En kyllä aja asiakseni mitään luolamiesajatteluaVaikka onhan sekin tutkittu että pitkä imetys suojaa mm. tietyiltä syöviltä. Mutta uskon että kuukausittainen vuoto on ihan normaali tila naisen elimistössä.
En ole tuomitsemassa kenenkään ehkäisyä, ainoastaan pohdin eikö naisia yhtään pelota vuosia altistaa itseään hormooneille tai pistää sisäänsä kapistus jonka tarkkaa vaikutustapaa ei edes tiedetä...
Kuinka niin ei tiedetä? Tarkoitan nyt Mirenaa, joka on hormonikierukka. Kuparikierukkaa ei mun elimistöni kestänyt (vuodot lisäätyivät entisestään), enkä itsekään sen puolesta puhuisi.
Hyvä kun sulla on lyödä tilastoa pöytään.
Kierukka on aika suosittu nykyään synnyttäneiden naisten keskuudessa, jotka ainoastaan haluaa ehkäisyltä sitä "huolettomuutta" pillereiden sijaan.
Viittasin tuossa kuparikierukkaan, josta puhuin jo edellisellä sivulla.
En ole tuomitsemassa kenenkään ehkäisyä, ainoastaan pohdin eikö naisia yhtään pelota vuosia altistaa itseään hormooneille tai pistää sisäänsä kapistus jonka tarkkaa vaikutustapaa ei edes tiedetä...