A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Ei uskota ilman kuvaa.
Eihän se uskon asia ole =) En tasan ala tänne kuvaa laittamaan
Mutta tää oli hyvä ketju, paniikki vaihtui nopeasti tyytyväisyyteen omasta värkistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Ei uskota ilman kuvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ulommissa kasvaa ne karvat ja sisemmät on ne lirputtimet![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä oli muuten tehty joku tutkimuskin, jonka tuloksena oli, että miehet pitävät isoista sisemmistä häpyhuulista.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä oli muuten tehty joku tutkimuskin, jonka tuloksena oli, että miehet pitävät isoista sisemmistä häpyhuulista.
![]()
lohduttavaa... otettiinkohan tutkimuksessa huomioon eriparisuuskin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:iskee masis ku lukee näitä kaksplussan ketjuja :| Alkaa pitään itteään viallisena jokapaikasta... sellasistaki mitä ei oo koskaan sen kummemmin ajatellu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä oli muuten tehty joku tutkimuskin, jonka tuloksena oli, että miehet pitävät isoista sisemmistä häpyhuulista.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja julkisuutta taas hakemassa:Siis apua....nyt kun innostutte laittamaan vielä kuvia omista häppäreistänne niin päästään palstan kanssa varmasti kymppi uutisiin:
palstamammat alkoivat etsiä kadonneita sisähuuliaan! Suomalaiset miehet villiintyivät täysin ja koko netti on tukossa
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ei luoja mä luin tän koko ketjun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ei luoja mä luin tän koko ketjun![]()
Kaikkee sinäkin lueskelet
Alkuperäinen kirjoittaja tohtori Pili:Tämä olisi tosiaankin vielä hauskempi keskustelu kun kaikki laittaisivat noita kuviaan. Ne ketä kuvan laittaminen ujostuttaa niin minulta voi varata aikoja niin nuolisin... eikun anteeksi voisin tarkastella eroavaisuuksianne.
Kuinka monta olet nähnyt? Mulla on erilainen kuin kuvassa oleva.Klassinen etupylly.