Alapääni on tabu miehelleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos molemmilla on oma kone ja ovat molemmat mesessä, saattavat puhua toisilleen siinä samassa myös? Katoitteko, että ap on aika nuori vielä? Onko kiva vanhempana naisena käydä lyttäämässä? Porukka sanoo tässä kutakuinkin, että puhumattomuus on normaalia ja ettei miestä tietenkään kiinnosta, miten nainen voi. Ap kärsii tilanteesta ehkä vielä vuosia, koska täällä sanotaan tilanteen olevan normaali.

Puhumattomuus EI ole normaalia, mutta ei sekään, että naisten alapäävaivoista puhutaan mesessä. Ja oletetaan että mies on kiinnostunut.

ja juu: vanhempana naisena, joka on hieman nähnyt elämääkin, on "mukava" käydä lyttäämässä. On tuo elämän realismikin jo ehtinyt aueta.

ja ap oli kyllä jo kaksikymppinen, ei teini enää. Aikuinen ihminen siis. Eikös?

Mun ex-poikakaveria kiinnosti joku kuukautisveren koostumus, mutta paljastuikin myöhemmin että hän on homo.

Ja ap:lle, kiinnostasko itteäs ottaa poikkikseltas suihin, jos hän olisi valitellut miten kauhea ja ruma hänen vehkeensä on, ja vielä kutisee ja vuotaa ja siinä on haavoja? Hyi.

Mun ex-poikakaveria kiinnosti joku kuukautisveren koostumus, mutta paljastuikin myöhemmin että hän on homo.

Ja ap:lle, kiinnostasko itteäs ottaa poikkikseltas suihin, jos hän olisi valitellut miten kauhea ja ruma hänen vehkeensä on, ja vielä kutisee ja vuotaa ja siinä on haavoja? Hyi.
No mua ainakin nimen omaan kiinnostais kumppanin alapään tila, että tietäisin missä kunnossa se on... Patistaisin lääkäriin ja yrittäisin hoitaa jos ois jotain mitä voisin tehdä.

No mua ainakin nimen omaan kiinnostais kumppanin alapään tila, että tietäisin missä kunnossa se on... Patistaisin lääkäriin ja yrittäisin hoitaa jos ois jotain mitä voisin tehdä.

Juu, mutta ei jatkuvana tilannetiedotuksena. Kertailmoitus, lääkäriin ja sit seuraava kerta kun jotain uutta sillä rintamalla. Ja muutakin keskusteltavaa PITÄÄ olla.

Nauttisit siis kun saisit ottaa suihin kuppasesta kikkelistä? Siitähän mä nimittäin edellisessä viestissä puhuin.

Ja aika avuton ukko sulla jossei tajuais mennä ite lääkäriin.

Nauttisit siis kun saisit ottaa suihin kuppasesta kikkelistä? Siitähän mä nimittäin edellisessä viestissä puhuin.

Ja aika avuton ukko sulla jossei tajuais mennä ite lääkäriin.
tuntuu että ymmärrät tahallaan väärin! Minusta olisi hyvä, että mies kertoisi ongelmistaan, juuri, etten saisi häneltä hiivaa. Ja jos tietäisin, että hänellä on kurja olo, voisin piristää sitten häntä jotenkin.

Mut ap puhuu kyl enemmän silleen, et hänen mies ei halua edes ajatella koko alapäätä, eikä ole kiinnostunut siitä, mimmoinen olo ap:lla on. En tiedä miksi minä ymmärrän asian ihan eri tavalla nyt, kuin muut.

Yhteistyössä