Raskaana ja seksi menee päin.. siis huonosti. Osa 2.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennenkin valittanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ennenkin valittanut

Vieras
Olen ennenkin täällä avautunut. Raskauden alusta asti siis limakalvot olleet kipeät ja kuivatkin, kehoitettu vaan öljyämään, mutta ei ole sanottavasti auttanut. Kävin tuossa gynellä joka kehoitti kokeilemaan hiivalääkettä, jos auttaisi kipuihin. Ja auttoikin! Kiva, eli mulla on varmaan hiivan takia ollut kauan paikat kipeänä eikä kukaan ole tajunnut.. muita oireita ei ole ollut.

No, se siitä. Kokeiltiin sitten tuossa pitkästä aikaa yhdyntää miehen kanssa. Asentoja on vaikea keksiä, mutta tyydyttiin siihen mitä on. Ja mä en tuntenut mitään :O Siis alapää jotenkin puutunut. H-tti, onko muilla? Orgasmin sain sitten myöhemmin samana päivänä kuitenkin (ei siis yhdynnässä), että kai siellä jotain eloa on.

Edelleen elättelen toivoa että synnytyksen jälkeen paranee, mutta eilenkin joku kertoi täällä että vauva 4 kk ja seksiä haluttanut nolla kertaa.. Apuva.

ei ole kummankaan lapsen aikana ollut seksiä juuri yhtään raskausaikoina. Ei ole haluttanut, paikat on olleet kipeät ja koko seksi ajatuksenakin uuvuttava. Synnytyksien jälkeen seksi on ollut parempaa kuin koskaan. Tsemppiä, kyllä se siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;23900332:
ei ole kummankaan lapsen aikana ollut seksiä juuri yhtään raskausaikoina. Ei ole haluttanut, paikat on olleet kipeät ja koko seksi ajatuksenakin uuvuttava. Synnytyksien jälkeen seksi on ollut parempaa kuin koskaan. Tsemppiä, kyllä se siitä!
Kiitos, toivottavasti mullakin näin :) Ikävä seksiä. Mieskin tyytyy nyrkkiinsä edes ehdottamatta mulle useimmiten.. Plaah.

Yhteistyössä