V
vieras
Vieras
tämä vo kuulostaa oudolta kysymykseltä mutta olen alkanut miettimään miksi tuntuu ettei mulla ole minkäänlaisia muistoja lapsuudesta...siis oikeasti minkäänlaisia?joku pieni hetki saattaa silloin tällöin putkahtaa mieleen mutta ei tämä varmaan voi olla normaalia?vai onkohan mulle tapahtunut jotain"tosi pahaa" kun en muista...:/harmittaa kun monet ystävät muistelee kun sitä ja tätä tehtiin kotona pienenä ja leikittiin siellä ja täällä ja perheenä matkustettiin yms...
tuntuu et vaikka kuinka yrittäsin muistaa edes jotain niin tuntuu et olis vain sellanen "musta"aukko tuolla jossain....miten voisin selvittää mitä mun lapsuudessa on ollut?
turha kysyä vanhemmilta,ei oikeen mitään vastausta saa jos kysyy,ihan perus vastausta et ihan hyvä lapsuushan sulla on ollut,miksi kyselet,huoh...
Onko kukaan kokeillut hypnoosia?voisko siitä olla apua?
tuntuu et vaikka kuinka yrittäsin muistaa edes jotain niin tuntuu et olis vain sellanen "musta"aukko tuolla jossain....miten voisin selvittää mitä mun lapsuudessa on ollut?
turha kysyä vanhemmilta,ei oikeen mitään vastausta saa jos kysyy,ihan perus vastausta et ihan hyvä lapsuushan sulla on ollut,miksi kyselet,huoh...
Onko kukaan kokeillut hypnoosia?voisko siitä olla apua?