muistoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tämä vo kuulostaa oudolta kysymykseltä mutta olen alkanut miettimään miksi tuntuu ettei mulla ole minkäänlaisia muistoja lapsuudesta...siis oikeasti minkäänlaisia?joku pieni hetki saattaa silloin tällöin putkahtaa mieleen mutta ei tämä varmaan voi olla normaalia?vai onkohan mulle tapahtunut jotain"tosi pahaa" kun en muista...:/harmittaa kun monet ystävät muistelee kun sitä ja tätä tehtiin kotona pienenä ja leikittiin siellä ja täällä ja perheenä matkustettiin yms...
tuntuu et vaikka kuinka yrittäsin muistaa edes jotain niin tuntuu et olis vain sellanen "musta"aukko tuolla jossain....miten voisin selvittää mitä mun lapsuudessa on ollut?
turha kysyä vanhemmilta,ei oikeen mitään vastausta saa jos kysyy,ihan perus vastausta et ihan hyvä lapsuushan sulla on ollut,miksi kyselet,huoh...
Onko kukaan kokeillut hypnoosia?voisko siitä olla apua?

tämä on tässä lasten ja iän myötä korostunut tosi paljon,en tiedä miksi.kauhea halu saada selvitettyä menneisyyttä....
ja nyt nykyisin tuntuu ettei oikeasti muista enää mitään,pitää kauheasti pinnistellä töissäkin että ihan yksinkertaisetkin asiat muistaa ja osaa tehdä oikein plus kotihommat ja lapset vielä päälle.
olen miettinyt että opiskelemaan lähtisin mutta ei taida mulla muisti riittää enää mihinkään :/..vai onko tässä usko loppunut itseen kokonaan,tiedä sit...
"epävirallisesti" itse todettu lukihäiriö (testi netissä)...voikohan tuossa muistamisessa olla myös kyse siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tämä vo kuulostaa oudolta kysymykseltä mutta olen alkanut miettimään miksi tuntuu ettei mulla ole minkäänlaisia muistoja lapsuudesta...siis oikeasti minkäänlaisia?joku pieni hetki saattaa silloin tällöin putkahtaa mieleen mutta ei tämä varmaan voi olla normaalia?vai onkohan mulle tapahtunut jotain"tosi pahaa" kun en muista...:/harmittaa kun monet ystävät muistelee kun sitä ja tätä tehtiin kotona pienenä ja leikittiin siellä ja täällä ja perheenä matkustettiin yms...
tuntuu et vaikka kuinka yrittäsin muistaa edes jotain niin tuntuu et olis vain sellanen "musta"aukko tuolla jossain....miten voisin selvittää mitä mun lapsuudessa on ollut?
turha kysyä vanhemmilta,ei oikeen mitään vastausta saa jos kysyy,ihan perus vastausta et ihan hyvä lapsuushan sulla on ollut,miksi kyselet,huoh...
Onko kukaan kokeillut hypnoosia?voisko siitä olla apua?

Mun pikkusisko on tuommonen, siis ei varsinaisesti mitään muistoja lapsuudesta. Ei sille ainakaan ole mitään pahaa tapahtunu. :) Itellä taas on tosi eläviä muistoja ihan sen vauva-ajaltaki ja niitä se tykkää kuunnella.

jännä juttu miten monet ystävät muistaa paljonkin varhaislapsuudesta; 2vuotiaasta jonnekkin 7 ikävuoteen asti moniakin juttuja mutta ei puhettakaan et ite muistasin mitenkään noin paljon....

Yhteistyössä