Siis APUA en löydä mun kierukan lankoja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätähätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätähätä

Vieras
Vähän tyhmä aihe ja aloitus mutta iski nyt kyllä paniikki. En siis löydä kohdunsuulta niitä kierukan lankoja! Kierukka ollut nyt viidettä kuukautta. Kai sen olisi huomannut jos ulos olisi tullut?! Ja jos mennyt sisään päin niinkai se oireilisi?
ou mai gaad

No jos tosissasi tässä viestissä olet niin sanoisin, etä ne kierukan langat ovat pehmenneet ja asettuneet sinne kohtuun. Ei niiden ole tarkoituskaan loppuaikaa tuntua kohdunsuulla, VAin sen alkuajan ennenkuin kierukka naruineen on asettunut. Mulla narun päät katos kuukauden jälkeen asettamisesta ja 3kk tarkastuksessa kierukka oli silti kuten pitikin tiukasti paikallaan.

Ne voi myös olla syvemmällä tai matalemmalla kierron eri vaiheessa. Onko aiemmin tuntunut?
Mulla oli alkuun ihan pitkät, mut sit jotenkin vetäyti ja langat oli siellä ihan kohdunkaulakanavan sisällä...ei muuta haittaa, kun hankala poisto...

[QUOTE="KuuKkeli";23796763]No jos tosissasi tässä viestissä olet niin sanoisin, etä ne kierukan langat ovat pehmenneet ja asettuneet sinne kohtuun. Ei niiden ole tarkoituskaan loppuaikaa tuntua kohdunsuulla, VAin sen alkuajan ennenkuin kierukka naruineen on asettunut. Mulla narun päät katos kuukauden jälkeen asettamisesta ja 3kk tarkastuksessa kierukka oli silti kuten pitikin tiukasti paikallaan.[/QUOTE]

Mulla lankoja lyhennettiin ja silti ne tuntui eli ei asettuneet kohtuun

Yhteistyössä