Onko keltään tullut kierukka ulos huomaamatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kakkonenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kakkonenko?

Vieras
Siis ilman että itse huomaa mitään?
Mulla on ollut kummallisia raskausoireita pari päivää. En tunne kierukan lankoja (en kyllä ole aiemmin niitä juuri tunnustellut). Pari kuukautta sitten oli tavallista runsaammat menkat ja kävi jopa mielessä, ettei kierukka olisi voinut tulla silloin ulos?? Neuvolaan sain ajan vasta kahden viikon päähän... :(

En tiedä poistulosta, mutta minäkään en enää tunne lankoja :/
Heti asennuksen jälkeen ne vielä löysin, mutta nyt en enää..

Raskausoireita mulla on ollut aina kierukan aikaan, myös viimeksi kun kierukka oli 2 vuotta paikallaan.

kaksi kertaa on tullut osittain ulos just menkkojen aikaan, eli löytynyt sieltä kanavasta vailla tehoja ja jouduttu sit poistamaan kokonaan. Onneksi tunnustelen langat joka kuukausi menkkojen jälkeen. Tai siis tunnustelin. Kierukkaa ei mulle enää koskaan tule! Tiedän kyllä tapauksia, että vuosikontrollissa kierukka on kokonaan kadonnut. Reittejä ei liene kovin monia.

Voi kuulemma.
Ja just menkkojen aikana se helpoiten kai sieltä tulee jos on tullakseen. Vaikea jotenkin kuvitella että se ihan ulos asti tulisi huomaamatta, mutta kaipa se sitten on mahdollista.

Voi tulla. Etenkin erittäin runsaiden menkkojen aikaan on hyvinkin saattanut hulahtaa pönttöön jos ei ole tarkemmin jätöksiään tutkinut. R-testiä vaan kehiin ja jos nega niin varmistus testaus viikon päästä. Kierukassa tosiaan on sivuoireena raskauden kaltaista oireilua.

Yhteistyössä