siis 8.12 kouvolassa, ketä tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marimint
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marimint

Jäsen
24.05.2004
399
0
16
eli huomenissa siellä hesessä. eikö me voida mennä sinne ylös valmiiksi kun jos porukat tulee vähän eri aikoina? vai sovittiinko jo oliko se klo 10 vai 11? meille ei oo niin väliä ajalla. anyway, ketä tulossa ja otatteko lapset mukaan? me tullaan ainakin poitsun ja mahan kanssa B)

Mä tuun noitten meijän kahden pojan kanssa. Ehkä se ois sitte parempi kuitenkin ekana siinä alakerras tosiaan jos joku tarvii apuu rattaitten tms. kanssa. Sanotaanko klo 10 mulle tuli lapsenhoitohomma iltapäiväks ja mun ois oltava klo 12.30 jo kotona. Jos joku tulee myöhemmin niin ei kai se ketään haittaa, seuroihin vaan, ei noitten muksujen kans voi muutenkaan noita aikatauluja kovin tiiviisti noudattaa. siirrytään siitä alakerrasta sitte sinne ylös, jos siltä näyttää.... jänskättää ihan jo..... :o :D :D Joten huomisiin!!!! Kaikki vähänkin kynnelle kykenevät mukaan vaan!!!!!!

Mä tulen sit kun kerkiän. Kymmeneksi en missään nimessä kerkiä ja klo 11 tekee tiukkaa jotan lähemmäs yhtätoista menee. Mut marimintin mä tunnen joten löydän teidät sieltä ylhäältä sit. Tyttö ja poika kulkee päivällä aina mukana paikkaan kuin paikkaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2004 klo 14:15 -Soile- kirjoitti:
Monelta se Hese aukeaa? Kun ymmärsinkö oikein tuolta toisesta viestiketjusta, että aukeaisi vasta klo 11?

Silloin yhes vaihees oli rossosta puhe, et se aukee klo 11(?), mut mä kävin silloin kysymässä siitä yläkerran hissijutusta, niin klo oli n. 10.30 joten kai se aukee silloin kymmeneltä ainakii ellei aiemminkin.

Yhteistyössä