Juu, ainahan se rasittaa endon kanssa kun pumpataan oikein tehoannoksia niitä hormooneja jotka luonnostaankin kasvattaa ja pehentaa sitä.. varmaan se koskee niitä kaikkia fsh-aineita ja estrogeenia. Mutta onko vaihtoehtoja..
Onneks kuitenkin leikkausmenetelmätkin kehittyy kokoajan mahdollisimman elimiä säästävään suuntaan.
).( Olin tänään siinä ylimääräsessä ssg:ssä johon menin lähinnä "tukossa"olotutkimus-asenteella. Ei tuntunu missään, muistin että oli vähä kivuliaampi sillon ekan kerran. Kai sitä on jo kipukynnys turtunu jonnekin äärettömyyteen, johan tässä kaks punktiookin sen jälkeen on kärsiny. Mutta siis välillä jotain ilosempaakin tähän synkkyyden keskelle,
kumpikin puoli läpäisi jälleen aivan loistavasti!!
Se joutu toistaan sen mulle pariin kertaan kun en meinannu uskoo että kuulin oikein. Ilmeisesti siinä laparoskopiassa oli tullu joku
spasmi mikä sulki johtimet. Ovulaatiokin ois tulossa ens ti-ke ja meinasin revetä nauruun kun lääkäri kehotti panostaan niille päiville!
Pyöräilin sieltä kotio edelleen typerä virne naamalla että eipä "päästy" vieläkään heittään loppuja luomutoivon rippeitä.. B)
Limakalvokin oli jo 5mm (kp9) vaikka sillon zumenoneilla oli 2 viikossa vaan reilun millin enempi. Joten ilmeisesti kasvaa sittenkin paremmin luomusti.
En ehtiny kysyä siellä läheskään kaikkee, mm. tosta synarelasta kiinnittymisapuna, mutta ehtiihän sen sitten seuraavankin kerran. Jotenkin tuntu taas että se lääkäri halus vaan päästä lopulta kiireesti eroon musta..
Hoidon suunnittelukin toi nyt ilmeisesti samalla oli, ja homma eteneekin nopeemmin mitä olin luullu. Eli seuraavista menkoista lasken 3 viikkoo ja alotan synarelan. Elokuun alussa nollakäynti ja piikkien alotus. Punktio viikolle 33.
Jollei se luomuihme nyt kesän aikana löydä vihdoin perille