Ai niin piti Lullabylle kommentoida tosta ihottumasta, että voi kökkö että tuollaisen diagnoosin saitte, mutta toivottavasti ongelma katoaa muutosten myötä! Ja on puoli vuottakin tosi hyvä imetysmäärä! Mä varmaan pyrin samoihin suurin piirtein jos kaikki vaan sujuu kiinteiden lisäämisen myötä. Mutta varmaan niihin aikoihin voi sitten muutenkin vähennellä imetystä sitten, mulla ei ole henk koht silleen kauheasti tarve imettää paljoa kauemmin. Riippuu tietty pikkujäbästäkin, mitä on mieltä.
Tyhmä kysymys mutta miksi atooppisen ihon takia tarvii lopettaa imetys?Jos joudut ostamaan sitä apteekin kallista korviketta, niin saatko siitä kelalta mitään takaisin? Mä oon kuullut, että jotkut (vai kaikki) lapsivakuutukset ainakin vissiin korvaa niiden ostoa.
Mäkin nyt ihmettelen tätä meidän poitsun ihoa kun jalkapöydissä siinä missä nilkka ja jalkapöytä tekee taipeen niin on ollut jonkin aikaa jo kuivaa punertavaa ihottumaa. Neuvolalääkäri sanoi, että perusrasvaa vaan, mutta se ei ole tehnyt yhtään mitään niihin läiskiin ja kuivuuteen. Sitten se korvan takana oleva märkärupi-epäily, niin viikko nyt ohjeiden mukaan käytettiin antibioottivoidetta, mutta ei myöskään tehnyt mitään muutosta. Muuten noi ei tunnu kauheasti vaivaavan, mutta kyllä korvantaustaa hieroo käsillään joskus useinkin, varsinkin unissaan kun ähkii ja kääntyilee.
Joskus jopa hieman verta tulee johonkin bodyyn tai harsoon siitä
Siitä päästäänkin tähän tämän hetkiseen yöunien pätkäisyyteen, kun kauheasti kitisee ja venkoilee ja ähkii puoliunessakin varsinkin aamuyöstä. Sitten mä yritän pitää käsiä paikallaan ettei raavi korvaansa ja olen siinä sitten just aika paljon puolihereillä.
Ainakin tässä olisi ihan kohta tulossa uusi kehitysloikka, nro 5, joka ehkä saattaa tuota kitinäunta tehdä, ehkä. Mutta joo oma pää myös aika höttöä varmaan näiden unien takia. Eilenkin unohdin kanamunat muffinsseista yms kokkailu ollut mielenkiintoista
Ei siinä, sänkyyn mennään nukuttamaan syöttämällä 19.30-20.30 aikoihin ja eilenkin nukkui ekan pätkän noin 5h pitkästä aikaa. Me mennään sitten perässä sänkyyn joskus 22-22.30 välisenä aikana, kun ei ihan viitti kasilta sänkyyn mennä, joten syömään herätään sitten usein aika heti pian sen jälkeen, ennenkuin ehdin nukahtamaan kunnolla. Ja sitten siinä reilu puolen yön jälkeen on usein tosi pientä pätkää ja venkoilua.
Mutta voi vitsi, kyllä sitä poikaa usein katselee ja miettii, että tässä se nyt on
niin uskomaton ajatus vieläkin, että saatiin hänet, ja nyt tuntuu jo etten edes oikein pysty kuvittelemaan elämää ilman häntä, ja olen TODELLA kiitollinen hänestä
Ja varsinkin nyt kun rakas kissa jouduttiin lähettämään vehreämmille metsästysmaille niin tajusin yhtenä päivänä, että ai niin, jos kaikki menee niinku pitääkin niin poika ei ole meidän elämän aikana häviämässä meidän elämästä! Kuitenkin kissojen kanssa koko ajan sen tiesi, että heistä aika jättää luultavasti ennen meitä, mutta poika ei olekaan menossa minnekään!
Pikkukarhu kohta 5kk