Voi miten kurja päivä ollu
Carolla!
Mut toivottavasti saat nyt nukuttua oikein levollisen makeat unet ja huomenna sit uusin voimin pojan luo selvittään vaivojen syytä
Kyllä rankalta kuulostaa muillakin noi pidemmät yövalvomiset, raivarit jne.
ite toistaseks pahemmilta säästyny, ja alan ymmärtää mitä porukat tarkottaa kun sanoo että oon saanu kiltit ja helpot lapset.. olin ite kuulema just sellanen että piti kanniskella pitkin yötä ja sittenkin vaan hetkeks olin hiljaa kun heijattiin lujempaa tai puhallettiin naamaan! Melko pieniä noi pojan kitinät tollaseen verrattuna.. kuinkahan sellasta 247 koliikkiraivoo yksinäisenä edes kestäiskään :S vaikka tuntuukin aamusin rankalta kun ei saa nukkua pidempään ja saattanu mennä valvoessa kuitenkin jonnekin 2een, mikä ei yleensä johdu edes pojasta, vaan omat ajatukset ja ilta/yövirkku rytmi pitää hereillä. Aamun tunteina se sitten on juuri tollasta Mandalan kuvailemaa ähellystä, tuhinaa ja potkiskelua, että ei siinä oikein itekään pysty enää nukkuun ja odottaa vaan että kohta se herää kunnolla, turha edes nukahtaa enää...
Oon kans aatellu alottaa kiinteet ruuat heti kun saa, vähin erin eroon imetyksestä...jollain lailla siitäkin tulee haikee olo vaikka lisääkin omaa vapautta, sitten kun imetys loppuu kokonaan. Nyt jo oon antanu vähän makua huulille jostain hedelmistä, perunamuusia yms. ja pojan ilme on melkonen
varmaankin lisää kuitenkin haluais kun jää lipoon kieltä.
Täälläkään kun poika ei viihdy oikein muussakaan asennosssa kun puoli-istuvassa, on turvakaukalossa vähän väliä, että saan omia hommia tehtyä, niin laitoin siihen nyt sideharson niskan taa tueksi, jotta takaraivolle ei kohdistuis niin suurta painetta, josko se auttas yhtään siihen littanapää-ongelmaan.. eli rullasin sen (varmaan joku pieni pyyhe tms. kans käy) siten että päät tulee hartioille ja niitäkin voi sit kätevästi käyttää vaikka suun pyyhkimiseen tai rinnuksilla suojana kun syöttää pullosta
frankie, nyt kun muistelen niin täälläkin taidettiin esikoisen kans mennä prick testeihin yksityislääkärin kautta. Ja melkein kaikki allergiathan sillä sit oli...maito, kananmuna, viljat hirssiä lukuun ottamatta, useat kasvit (siitepölyallergia on vieläkin), mut eläimiä ei tainnu niin paljoo olla..jos oikein muistan. Oireili lähinnä iholla, oli joka puolella kehoo punasia karheita kutiavia laikkuja. Onneks näin pahoja ei nyt vielä tällä toisella oo ollu.