Siellä se norppa köllii... :)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pullervo,Pullervooo.tshe,thse!tuus kattoon mitä mulla on...mulla on täällä sulle hyväskää....ostin torilta sulle toooosi hyviä muikkuja.Tuus kattoon ai että nää maistuu kuule tooosi hyviltä.kis,kis,kis..tuus kattoon ny.Äkkiä ennenkuin nää loppuu.
 
Samaa mieltä. Nämä "katsotaan jotain kameran kautta" ilmiöt on 2010-luvun tositeevee, mikä taas oli 2000-luvun ilmiöitä. Siis tositeeveekin on idiotismia, että katsotaan nyt vaikka kun joku kuoleman kourissa horiseva entinen rokkitähti elää arkea perheensä kanssa. Mutta sitten ajassa eteenpäin ja riittää katsoa jo muita tositeeveetä katsovia ihmisiä, tai norppaa, pöllöä tai kettua joka vain on ja makoilee. Taashän tässä kohta vuosikymmen vaihtuu. Voisinkin alkaa jo suunnittelemaan miten tuosta eteenpäin. Ehkä Hannamari-cam, joka kuvaisi kun maalattu seinän pinta pikku hiljaa kuivuu. Ja sitten olis Hannamari-cam-extra. Siinä olisi vain musta ruutu. Ihmisille sanottaisiin, että se kuvaa pimeyttä. Sen näkemiseksi pitäisi jo kuitenkin ostaa kuukausilisenssi.
Saimaannorpan on harva suomalainen nähnyt. Mäkin haluaisin joskus nähdä:ajatella että yhdessä Suomen järvistä on hylkeitä!

Ja kyllä joku ketunpoikasten tai karhunpentujen paini vois olla hauskaa katsottavaa. :)
 
Oli kiva lukea kun ihmiset on tuoneet saimaannorpille keinotekoisia pesiä, jossa syntyi kuutti tänä keväänä.
Jään ja lumipenkkojen muodostuminen Saimaaseen kun ei ole nykytalvina itsestäänselvyys.
 
Niino, samalla innolla kun suojeltaisiin maailmassa jokaista muutakin lajia, niin hyvä tulisi.
joo koko suomessa ei villieläimet saa hoitoa kuin kahdessa paikassa.Muistaakseni yksi oli korkeasaari,mutta missä se toinen oli sitä en kylläkään muista enää.Muuten villieläimet kyllä ovat oman onnensa huomassa,vaikka laissa kyllä sanotaan että villieläimiä pitää auttaa jos ovat hädässä.Mutta mitenkäs autat fasaania joka konkkaa toista jalkaansa tontillasi yrittäen selviytyä.
 
pieni Pullervoo.Uiskenteli veessä.
pieni Pullervoo.Saimaan rannan veessä,
se haukkasi muikusta palasen,ja sanoi sitten...olen iloinen.:)

pieni Pullervoo saimaan rannalla oleskeli.
pieni Pullervoo.Kivellänsä kerran köllötteli,
se auringon antoi itseään kuivattaa,ja sanoi sitten....olen iloinen.:)

pieni Pullervoo.Kerran päivokin näki veessä.
pieni Pullervoo.Nyt Päivökin eessä,se kiveltänsä pian pois ponnahti,ja sanoi sitten......olen iloinen.:)
 
vierailija
pieni Pullervoo.Uiskenteli veessä.
pieni Pullervoo.Saimaan rannan veessä,
se haukkasi muikusta palasen,ja sanoi sitten...olen iloinen.:)

pieni Pullervoo saimaan rannalla oleskeli.
pieni Pullervoo.Kivellänsä kerran köllötteli,
se auringon antoi itseään kuivattaa,ja sanoi sitten....olen iloinen.:)

pieni Pullervoo.Kerran päivokin näki veessä.
pieni Pullervoo.Nyt Päivökin eessä,se kiveltänsä pian pois ponnahti,ja sanoi sitten......olen iloinen.:)


Hullu
 

Yhteistyössä