Shampoo+hoitis marketista, mitä suosittelisitte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuukkeli

Vieras
Eli vuosikausia käyttänyt kampaamotuotteita (Sebastian, Tigi, Coldwell...) Nyt rahapulassa pitäisi ostaa tuotteet kaupan hyllyltä. Eikä mitään hajua valikoimista. Hiukseni ovat puolipitkät ja raidoitetut vaalennusaineella. Haluaisin jonkun tuuheuttavan, mutta kuitenkin hoiavan tuotteen. Ja kiiltoa pitäs kans saada lisää. Muutoin hiukset kuitenkin kohtuu hyväkuntoiset. Vai pilaanko ne kaupan tuotteilla??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukkeli:
Eli vuosikausia käyttänyt kampaamotuotteita (Sebastian, Tigi, Coldwell...) Nyt rahapulassa pitäisi ostaa tuotteet kaupan hyllyltä. Eikä mitään hajua valikoimista. Hiukseni ovat puolipitkät ja raidoitetut vaalennusaineella. Haluaisin jonkun tuuheuttavan, mutta kuitenkin hoiavan tuotteen. Ja kiiltoa pitäs kans saada lisää. Muutoin hiukset kuitenkin kohtuu hyväkuntoiset. Vai pilaanko ne kaupan tuotteilla??

No mä oon käyttänyt kaupasta ostettua shampoota pitkään ja mulla on kauniit ja vahvat hiukset, kampaaja aina ihastelee niitä! Ja värjään joka kuukausi kestovärillä, käytän Fructis shampoota!
 
silikoni syö tukkaa sisältä, näyttää tuuhealta jne, mutta kun lopetat käytön/ vanhenet niin tukkas kuihtuu pois. Ja kampaamoaineissa niitä on harvemmin, mutta joskus sielläkin, herbiinan shamppoissa ei ainakaan ole
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä se silikoni tekee? Onko sitä missään kampaamotuoteessa?

Onhan sitä silikonia kampaamotuotteissakin, mutta se riippuu siitä määrästä. Hyvissä tuotteissa se on incin:n lopussa, sellaisena täyteaineena eikä vaikuttavana aineena. Silikonihan silottaa, mutta tukkii huokosia. Sitä kun miettii et haluaako hyväkuntoiset hiukset oikeasti vai haluaako että se on silikonin aiheuttamaa illuusiota.

Kannattaa käydä lukemassa Ostolakossa-blogia esimerkiksi, ja tutkia sitä kautta silikonia ja sitä miten sen erottaa incilistasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten nämä ns. kmapaamoshampoot marketissa, Franck Provost, Tresemme, Syoss yms.

mä oon käyttänyt tresemmeä niin kauan kun sitä on kaupoista saanut ja pidän todella paljon. Mulla vaalearaidoitetut keskiruskeat hiukset. tuuheuttaa ja on "ilmavat" koko pitkän päivän :)
 

Yhteistyössä