K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Siis tos oli kaupan vaan yks servetti. Just........![]()
Sen ymmärrän et ois koko paketti mut että vaan yks......... Jooh, kukin taplaa tyylillään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jklg:Askarteluunhan tuo on. Ei suun pyyhintään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jklg:Askarteluunhan tuo on. Ei suun pyyhintään.
Tiedän, mutta silti ihmetyttää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:Itsekin olen siis decoupage-tekniikalla tehnyt "servettitöitä", mutta että ihan huutiksesta asti ostamaan servettejä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:Itsekin olen siis decoupage-tekniikalla tehnyt "servettitöitä", mutta että ihan huutiksesta asti ostamaan servettejä...![]()
"Huutiksesta asti"? Huutiskauppa (=postilaatikko) on lähempänä kuin lähikauppa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:Itsekin olen siis decoupage-tekniikalla tehnyt "servettitöitä", mutta että ihan huutiksesta asti ostamaan servettejä...![]()
No, kukin taplaa tyylillään - tässäkin asiassa kai...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:Itsekin olen siis decoupage-tekniikalla tehnyt "servettitöitä", mutta että ihan huutiksesta asti ostamaan servettejä...![]()
No, kukin taplaa tyylillään - tässäkin asiassa kai...![]()
Taaplaa jopa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:Itsekin olen siis decoupage-tekniikalla tehnyt "servettitöitä", mutta että ihan huutiksesta asti ostamaan servettejä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:Itsekin olen siis decoupage-tekniikalla tehnyt "servettitöitä", mutta että ihan huutiksesta asti ostamaan servettejä...![]()
No, toiset hakee niitä yksitellen askarteluliikkeistä tai tilaavat ulkomailta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Aika vaiva ja ajankäyttö noilla servetin myyjilläkin, napata kuva 1 servetistä, siirtää koneelle, sieltä huutikseen, laittaa tekstit ja klikata myyntiin ja sitten odotella "sievoista" summaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Aika vaiva ja ajankäyttö noilla servetin myyjilläkin, napata kuva 1 servetistä, siirtää koneelle, sieltä huutikseen, laittaa tekstit ja klikata myyntiin ja sitten odotella "sievoista" summaa.![]()
Mäkin myyn tavaroita (lähinnä vaatteita) kirppareilla ja huutiksessa. Ja mä myyn kaiken puoli-ilmaiseksi. Mun tarkoitus ei ole tienata niillä sievoisia summia vaan päästä niistä eroon ja ehkä helpottaa jonkun toisen elämää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Aika vaiva ja ajankäyttö noilla servetin myyjilläkin, napata kuva 1 servetistä, siirtää koneelle, sieltä huutikseen, laittaa tekstit ja klikata myyntiin ja sitten odotella "sievoista" summaa.![]()
Mäkin myyn tavaroita (lähinnä vaatteita) kirppareilla ja huutiksessa. Ja mä myyn kaiken puoli-ilmaiseksi. Mun tarkoitus ei ole tienata niillä sievoisia summia vaan päästä niistä eroon ja ehkä helpottaa jonkun toisen elämää.