Seroquel lääke, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Onko seroquelista kokemuksia? Minkälaisen olon se teillä teki? aloitin pari vko sitten käytön Cipralexin rinnalla ja olo on tosi masentunut.. Itsemurhaa haudon vähän väliä. :(

Ei ole henkilökohtaista kokemusta lääkkeestä, mutta koita jaksaa vielä!
Masennuslääkkeillä kestää monesti sen 5-6 viikkoo, ennen ku teho alkaa näkyä, sinnittele, kyllä se aurinko vielä paistaa sinunkin elämään. Voimahali <3

[QUOTE="mamma";28766706]Ei ole henkilökohtaista kokemusta lääkkeestä, mutta koita jaksaa vielä!
Masennuslääkkeillä kestää monesti sen 5-6 viikkoo, ennen ku teho alkaa näkyä, sinnittele, kyllä se aurinko vielä paistaa sinunkin elämään. Voimahali <3[/QUOTE]

totta. kiitos<3

Söin seroquelii joskus ja se olin toivotttoman väsynyt kokoajan! opiskellessa nukahdin luennoilla jne.
lopetin lääkkeen ja kyllä se elämäkin alkoi pikkuhiljaa hymyillä, ilman lääkkeitäkin :)

Söin seroquelii joskus ja se olin toivotttoman väsynyt kokoajan! opiskellessa nukahdin luennoilla jne.
lopetin lääkkeen ja kyllä se elämäkin alkoi pikkuhiljaa hymyillä, ilman lääkkeitäkin :)

Entä mieliala? kun mulla ei ole juurikaan väsymystä mitä kyllä ihmettelen, paitsi iltasin tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta.. mut ei taida tulla mullakaan opiskelusta mitään jos tää väsyttää! lähinnä nyt stressaa ja ihmetettyy ku tää tekee niin tasaseks ja masentuneeks olon.. ://

[QUOTE="vieras";28766948]no kiva, mitähän varten psykiatrit niitä määrää.. :D Mielummin nuorena oon nukkumatta kun että kärsin tästä tympeästä olosta![/QUOTE]

-AP

Mulla tuli kauhee väsy kanssa. Ei oikein sopinut kun oli 6kk vanha vauva ja yksinhuoltajana silloin. Aamusin en saanu yksinkertasesti silmiä auki...Oli tosi pelottavaa.
En kauaa syönyt kun ei tosiaan pystynyt pysymään hereillä.

[QUOTE="aipatti";28766985]Mulla tuli kauhee väsy kanssa. Ei oikein sopinut kun oli 6kk vanha vauva ja yksinhuoltajana silloin. Aamusin en saanu yksinkertasesti silmiä auki...Oli tosi pelottavaa.
En kauaa syönyt kun ei tosiaan pystynyt pysymään hereillä.[/QUOTE]

Okei, millä annoksella, muistatko? mulla on 25mg ja siis alunperin lääkärin lähetteellä psykiatrille uupumuksen ja ahdistuksen takia, ja tuo erikoislääkäri ei jotenkin ottanut todesta... Mieluiten oisin ottanut masennuslääkkeen joka parantaa mielialaa samalla, enkä tälläistä passivoivaa lääkettä.

[QUOTE="aapee";28766874]Entä mieliala? kun mulla ei ole juurikaan väsymystä mitä kyllä ihmettelen, paitsi iltasin tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta.. mut ei taida tulla mullakaan opiskelusta mitään jos tää väsyttää! lähinnä nyt stressaa ja ihmetettyy ku tää tekee niin tasaseks ja masentuneeks olon.. ://[/QUOTE]

Ei muistaakseni kovin hyvin vaikuttanut mielialaankaan.. väsynyt ja nuutunut olo oli kokoajan..siksi sen lopetinkin ja paljon parempi oli niin!

[QUOTE="mamma";28766706]Ei ole henkilökohtaista kokemusta lääkkeestä, mutta koita jaksaa vielä!
Masennuslääkkeillä kestää monesti sen 5-6 viikkoo, ennen ku teho alkaa näkyä, sinnittele, kyllä se aurinko vielä paistaa sinunkin elämään. Voimahali <3[/QUOTE]

Minkä helvetin SEN?

Yhteistyössä