Heippa, eksyin ihan vahingossa katsomaan ketjua kun otsikko oli niin erikoinen...
Tsemppiä vaan kaikille joiden mies on poissa -puoli vuotta on loppujen lopuksi lyhyt aika, sen aikana voitte varmaan vierailla toistennne luona parikin kertaa. Kannattaa ajoittaa vierailut otolliseen aikaan
Ihmettelin hieman tuota teidän viime vuoden keskustelua (kun se nyt oli edellisellä sivulla). Meillä töissä on kans tapana tuoda tuore vauva näytille pian synnytyksen jälkeen. Mutta mun mielestä on ihan normaalia että sitä vauvaa tullaan pällistelemään, sen takia se sinne viedäänkin että sitä saa esitellä. Ja ainakin itselläni on niin vauvakuume, että menen aina katsomaan vaikka en henkilöä tuntisikaan (kyllä se aina enemmän kiinnostaa kuin työt

mutta pyytäisin varmaan vaan syliin jos tuntisin äidin hyvin (mutta haluaisin kamalasti että äiti kysyisi että saisinko pitää sylissä!).
Toinen juttu toi mahan "lääppiminen". Mun mielestä se on taas kohteliasta huomioida maha. Itse voisin kuvitella että tykkäisin jos joku moikkais tai silittäis mahaa. Mutta se rippuu varmaan ihmisestä mitä mieltä on siitä kuinka paljon voi kosketella. Musta on kiva halata ihmisiä ja silleen.
No, mutta se oma maha on vielä haaveissa... sori kun sekaannuin