Sen seitsemän eri sorttia...mikä on sinun MUST TO DO- leipomuksesi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FreezeCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Näitä tein jokunen aika sit ekaa kertaa. Ja juuri olen tekemässä toisen kerran, et saa huomenna työkavereille kahvihuoneeseen. Vei kyllä kielen mennessään, vedin näit ekal kerran joku kymmenen putkeen :D Näitä alan puuhaamaan joka juhlaan :)

Lusikkaleivät ja wilhelmiinat kuuluu joka juhlaan! (arkena en uskalla tehdä, tulee liian helposti syötyä pakkasesta ) Kaikki hyydytettävät kakut onnistuu, sit sellainen täytekakku jossa sitruunatahnaa/kiisseliä, rahka-kermajuttua ja suklainen pohja. On vaan hyvää! Helpot ja mehevät peltipiirakat esim porkkanapiirakka, omenamurupiirakka, toscapiirakka on kahvipöydän perusherkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26497476:
Hyydytetty lohivoileipäkakku

Tein tuon, älä säiky hienoa koristelua, sen voi tehdä yksinkertaisemminkin.:xmas:

Kiitos :flower: - mä voisin jopa onnistua tekemään tuommosen..tosin todellakin toi koristelupuoli sitten on taatusti sitä meikäläisen "Oho! Eikäkun... Hupsistakeikkaa!"- tyyliä :D

Ja mä muuten huomasin, että meidän kyläkaupasta löytyy jopa ihan valmiina tuota savuporotuorejuustoa!! Ostin...ja ostin niitä ruisnappejakin :p!

Yhteistyössä