Selviytyjät Suomi 2019

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei helvata! Miska voitti. Tyyppi, joka kuljeksi vain Wallun ja Virpin suojissa.
Oikea voittaja olisi ollut Kim. Tuomaristo ei vaan osaa ajatella sitä järjellä, että selviytyjät on peli ja siinä on pakko kieroilla ja koittaa selviytyä. se on sen jutun juoni. Kim pelasi ja selviytyi parhaiten,Miska vaan hiihti muiden perässä. tuomaristo ei pystynyt ajattelemaan järjellä vaan tunteella, kaunalla siitä että se Kim loukkasi minua.....
 
vierailija
Oikea voittaja olisi ollut Kim. Tuomaristo ei vaan osaa ajatella sitä järjellä, että selviytyjät on peli ja siinä on pakko kieroilla ja koittaa selviytyä. se on sen jutun juoni. Kim pelasi ja selviytyi parhaiten,Miska vaan hiihti muiden perässä. tuomaristo ei pystynyt ajattelemaan järjellä vaan tunteella, kaunalla siitä että se Kim loukkasi minua.....
Tää on totta, jury äänesti katkeruuden äänillä. Kim oli koko ajan pudotusuhan alla, koko pelin ajan. Kimin oli pakko tehdä suuriakin ja ikäviä peliliikkeitä, jotta pysyi mukana.
Lisäksi kolmen viimeisen kisan voitot olivat upeaa katsottavaa! Viimeinen kisa, kilometrin pituinen kisarata varsinkin.
 
Oikea voittaja olisi ollut Kim. Tuomaristo ei vaan osaa ajatella sitä järjellä, että selviytyjät on peli ja siinä on pakko kieroilla ja koittaa selviytyä. se on sen jutun juoni. Kim pelasi ja selviytyi parhaiten,Miska vaan hiihti muiden perässä. tuomaristo ei pystynyt ajattelemaan järjellä vaan tunteella, kaunalla siitä että se Kim loukkasi minua.....
Oli tosiaan melko katkeran oloisia emäntiä.

Mutta kaikkiaan vaikutti kyllä niin käsikirjoitetulta koko jakso. Wallun huono menestys oli selkeästi sovittu juttu. Koko kisan ajan pärjännyt hyvin kisoissa, ja nyt yhtäkkiä oli surkea kuin lapanen.
 
Oikea voittaja olisi ollut Kim. Tuomaristo ei vaan osaa ajatella sitä järjellä, että selviytyjät on peli ja siinä on pakko kieroilla ja koittaa selviytyä. se on sen jutun juoni. Kim pelasi ja selviytyi parhaiten,Miska vaan hiihti muiden perässä. tuomaristo ei pystynyt ajattelemaan järjellä vaan tunteella, kaunalla siitä että se Kim loukkasi minua.....
Se peräkärry-vertaus oli muuten juuri osuva.
Ja jotenkin niin tyypillistä suomalaisille, että mielummin antavat voiton jollekin perästä vedettävälle toopelle kun kovalle pelaajalle.
 
vierailija
Wallu ja Kim kusivat omiin muroihinsa. Helppo sanoa näin jälkiviisaana. Miskan pudottaminen Virpin sijaan olisi taannut Wallulle ja Kimille finaalipaikan molemmille. Virpistä ei olisi ollut vastusta tuohon pitkään loppukilpailuun.
 
vierailija
Se peräkärry-vertaus oli muuten juuri osuva.
Ja jotenkin niin tyypillistä suomalaisille, että mielummin antavat voiton jollekin perästä vedettävälle toopelle kun kovalle pelaajalle.
Juu, peräkärry oli juuri oikea nimitys.

Mielestäni jury ei äänestänyt Miskaa voittajaksi vaan Kimin häviäjäksi. Eivät äänestäneet Miskan puolesta vaan Kimiä vastaan. Ainoa, joka olisi äänestänyt Miskan puolesta, olisi ollut Virpi. Katkeraa sakkia - ja se näkyi.
 

Yhteistyössä