epäluuloinen
Lapsilla ikää kohta 6v ja kohta 3v. Vai odotanko että äiti tulee lapsenvahdiksi?? Yleensä meillä hoidetaan kauppareissut ilman lapsia tai niin että isäkin on mukana...
no ei mutta jos ne nostaa hirveen metelin siellä kaupassa...etenkin toi 3vAlkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:No selviit tietenkin. Eihän tuossa pitäis olla mitään kummallista???
No sitten nostaa. Se on vaan elämää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ei mutta jos ne nostaa hirveen metelin siellä kaupassa...etenkin toi 3vAlkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:No selviit tietenkin. Eihän tuossa pitäis olla mitään kummallista???
just näin, mä käytän tätä samaa ja toimii hyvin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mikset selviäisi. Kauppaan vaan, joskushan se on opittava. Keksi muksuille virikettä siellä, eli isomman voit nakittaa jo mättämään maitoja kärryyn tai pussittamaan hedelmiä, pienempikin etsiskelee varmaan jotain muropakettia ihan innoissaan.
ok eli mä olen uusavuton...me lähdetään nyt kauppaan ilman isää lasten kanssaAlkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Mulla meni pääsiäisenä yksin Prismassa (8v, vajaa 2v & vajaa 6kk) 3 tuntia.. ei ikinä enää yksin kolmen kanssa ruuhka-aikaan
Tee se. Hyvin se menee ja vaikkei menisikään niin so..?Alkuperäinen kirjoittaja ap:ok eli mä olen uusavuton...me lähdetään nyt kauppaan ilman isää lasten kanssaAlkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Mulla meni pääsiäisenä yksin Prismassa (8v, vajaa 2v & vajaa 6kk) 3 tuntia.. ei ikinä enää yksin kolmen kanssa ruuhka-aikaan