Alkuperäinen kirjoittaja Mii-Sa:Meillä ainakin nuorempi istuu kärryissä ja vanhempi saa kauppareissun ajaksi mennä katselemaan lehtiä tai leluja.
Ja jotkut lapset eivät halua ees oppia vaikka heitä sinne viekin.Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:miksi et selviäis,eihän ne lapset koskaan opi käyttäytymään kaupassa jos et niitä vie koskaan sinne :headwall:
minä oon monesti käyny 6v. ja 4v. lasteni kanssa ja nyt keväällä menen kolmen lapsen kanssa. kyl ne sujuu kun ei liikaa mieti :hug:
Mä en lähtis tuohon lahjonta hommaan. Jos aina hankalan paikan tullen pitää lahjoa, niin lapsi oppii sitä pian vaatimaan. Että "jos haluat, että käyttäydyn, niin sitten mulle sitä ja tätä". Kehuilla kyllä voi lahjoa, siinä ei ole mitään vikaa. Ja en nyt sano, että sinunkaan tavassa "vikaa" on, onhan se helppo tapa. Mut sanon vaan mielipiteeniAlkuperäinen kirjoittaja LinttaIita:Tässä just mietin että lähdenkö kauppaan nyt vaikko illalla ku mies tulee kotiin...
Nyt jos lähden niin pitäis ottaa kaikki neljä matkaan ja niistä vanhin on 5v. Illemmalla pääsisin yksin.
Kyllä sitä selviää jos vaan haluaa ja mä aina vähän lahjon että reissu onnistuu.
Saavat sit autossa juoda pillimehut tai jotain.
Sama juttu, nytkin aina mangun ja maanittelen mukaan kauppaan kun yksin niin tylsä mennä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meitä on moneen junaan,itse nautin lasten kans kaupassa käynnistä
Näin juuri : )Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:Sama juttu, nytkin aina mangun ja maanittelen mukaan kauppaan kun yksin niin tylsä mennä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meitä on moneen junaan,itse nautin lasten kans kaupassa käynnistä
Sitä paitsi musta viikonloppuna on kiva käydä lasten kanssa kaupassa kun samalla voi käydä pullakahveilla tms., arkisistakin jutuista voi tehdä ihan mukavia.
No käydään lasten kans aina pullakahvilla jos lähtään kauppaan ja minusta se on sama-asia ku se että jos antaa autossa vaikka tikkarit kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mä en lähtis tuohon lahjonta hommaan. Jos aina hankalan paikan tullen pitää lahjoa, niin lapsi oppii sitä pian vaatimaan. Että "jos haluat, että käyttäydyn, niin sitten mulle sitä ja tätä". Kehuilla kyllä voi lahjoa, siinä ei ole mitään vikaa. Ja en nyt sano, että sinunkaan tavassa "vikaa" on, onhan se helppo tapa. Mut sanon vaan mielipiteeniAlkuperäinen kirjoittaja LinttaIita:Tässä just mietin että lähdenkö kauppaan nyt vaikko illalla ku mies tulee kotiin...
Nyt jos lähden niin pitäis ottaa kaikki neljä matkaan ja niistä vanhin on 5v. Illemmalla pääsisin yksin.
Kyllä sitä selviää jos vaan haluaa ja mä aina vähän lahjon että reissu onnistuu.
Saavat sit autossa juoda pillimehut tai jotain.