Kaikilla se ei edes siihen kolmeen jää..Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen kuullu ihmisistä, jotka käy jopa kolmen lapsen kanssa kaupassa
häh? Lapsi yksin tutkimassa leluja...Alkuperäinen kirjoittaja Mii-Sa:Meillä ainakin nuorempi istuu kärryissä ja vanhempi saa kauppareissun ajaksi mennä katselemaan lehtiä tai leluja. Tai sit saa auttaa tavaroiden keräilyssä, saa itse valita mitä leipää otetaan tms.
Ja kyllähän sitä kiukuttelua on jatkuvasti, että miksen mä ikinä saa mitään!! Mutta pakko kai se kaupassa on käydä, ite oon lähössä varmaan tossa tunnin päästä kauppaan muksujen kanssa. Käydään kyllä autolla, kun matkaa on sen verran.
et sitten voinut heti sanoa, että on adhd?! Olisi säästytty monilta päivittelyiltä, kun onhan tuossa nyt vähän eri asia sitten kyseessä. On haasteellisempi homma käydä kaupassaAlkuperäinen kirjoittaja ap:kaupassa käyty ja reissu sujui hyvin nyt uskallan lähteä vaikka aina lasten kanssa kolmisteen kauppaan. tietenkin aina välillä niitä takapakkeja tulee...asutaan pienessä kylässä ja pojallamme on todella vaikea adhd ja on useimmiten saanut kohtauksen kaupassa. lääkärin mukaan kaikki tuollainen reissaaminen, jossa pitäisi osata olla saa pojan hermostumaan. siksi isä on aina ollut mukana, jotta voi viedä pojan ulos. tottakai pojan kanssa pitää harjoitella kaupassa käyntiä, jotta tottuisi elämään, mutta yksin on aika onneton kun se kohtaus tulee. pojalla ikää 6v, joten kohtaukset ovat melko rajuja.
no juu...anteeksi, mutta se on niin arkipäivää mulle itelleni ettei sitä edes jaksa aina mainita.Alkuperäinen kirjoittaja no:et sitten voinut heti sanoa, että on adhd?! Olisi säästytty monilta päivittelyiltä, kun onhan tuossa nyt vähän eri asia sitten kyseessä. On haasteellisempi homma käydä kaupassaAlkuperäinen kirjoittaja ap:kaupassa käyty ja reissu sujui hyvin nyt uskallan lähteä vaikka aina lasten kanssa kolmisteen kauppaan. tietenkin aina välillä niitä takapakkeja tulee...asutaan pienessä kylässä ja pojallamme on todella vaikea adhd ja on useimmiten saanut kohtauksen kaupassa. lääkärin mukaan kaikki tuollainen reissaaminen, jossa pitäisi osata olla saa pojan hermostumaan. siksi isä on aina ollut mukana, jotta voi viedä pojan ulos. tottakai pojan kanssa pitää harjoitella kaupassa käyntiä, jotta tottuisi elämään, mutta yksin on aika onneton kun se kohtaus tulee. pojalla ikää 6v, joten kohtaukset ovat melko rajuja.
täh? Siis mangut useamman kuin yhden lapsen kauppaan mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:Sama juttu, nytkin aina mangun ja maanittelen mukaan kauppaan kun yksin niin tylsä mennä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meitä on moneen junaan,itse nautin lasten kans kaupassa käynnistä
Sitä paitsi musta viikonloppuna on kiva käydä lasten kanssa kaupassa kun samalla voi käydä pullakahveilla tms., arkisistakin jutuista voi tehdä ihan mukavia.