Minäkin
Näimpä. Se on ihme mistä kaikesta ihminen selviää kun vaan ei ole vaihtoehtoja.Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Pakkohan mun olisi kun niitä lapsia on enemmän kuin yksi.
Näimpä. Se on ihme mistä kaikesta ihminen selviää kun vaan ei ole vaihtoehtoja.Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Pakkohan mun olisi kun niitä lapsia on enemmän kuin yksi.
Meinasin vastata ensin että en selviäisi, keskenmeno rv14 otti jo niin koville, mutta luultavasti selviäisin sittenkin, toisen lapseni vuoksi. Kauan siinä kyllä silti varmasti kestäisi.Alkuperäinen kirjoittaja no:Pakkohan se olisi, lapsen sasarusten takia. Mutta jos mulla olis vain yksi lapsi, ja hän kuolis niin en usko että selviäisin.
tähän peesi. ja jos menettäisin kaikki lapseni, minulla olisi mies. itse asiassa, miehen menettäminen pelottaa enemmän...koska lapset muuttaa kuitenki pois kotoa, ja ne tavallaan menettää, mutta miehen pitäs olla viekussa ainiaan.Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Pakkohan mun olisi kun niitä lapsia on enemmän kuin yksi.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Minäkin:Näimpä. Se on ihme mistä kaikesta ihminen selviää kun vaan ei ole vaihtoehtoja.Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Pakkohan mun olisi kun niitä lapsia on enemmän kuin yksi.
aivan. jos kumpikin lapsista kuolis niin enköhän mäkin sit joutais jo tälltä perässä.Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Pakkohan mun olisi kun niitä lapsia on enemmän kuin yksi.
Tuskinpa elämä koskaan olisikaan samanlaista eikä kukaan varmaan niin oletakaan. Valitettavasti tämä elämä on yhtä luopumista yksi kerrallaan kaikesta tärkeästä. Sitähän se on; kaikesta joudut luopumaan, tavalla tai toisella.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Olisin hengissä mutta olisiko elämä koskaan samanlaista, tuskin. Eikä mitenkään voisi ollakaan. Vaikka lapsia on enemmän kuin yksi niin jokaisella on niin erityinen paikka sydämessä, että kukaan ei voisi korvata koskaan ketään vaikka surussa lohduttaisivatkin.
Juuri näin. Itse olen kokenut myöhäisen keskenmenon rv 20 ja menetetty pikkuinen on ajatuksissa, vaikka onkin kaksi elävää lasta. Tuska ja suru tuntuivat aluksi aivan ylitsepääsemättömiltä, mutta aika on ihmeesti auttanut. Voin vain aavistella niiden vanhempien tuskaa, jotka menettävät syntyneen lapsen.Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Olisin hengissä mutta olisiko elämä koskaan samanlaista, tuskin. Eikä mitenkään voisi ollakaan. Vaikka lapsia on enemmän kuin yksi niin jokaisella on niin erityinen paikka sydämessä, että kukaan ei voisi korvata koskaan ketään vaikka surussa lohduttaisivatkin.