no kai siitä omalla tavalla selviää ja pakko ois kun on muitakin lapsia mutta eihän se tarkota sitä että asia tavallaan "unohtuu"..niin,no unohtuu ja unohtuu..vaikee selittää..
Peesi, vaikka jotuisin tod.näk.terapiaan, mutta siellähän oon juossut jo vuosia muutenkin :/Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Pakkohan mun olisi kun niitä lapsia on enemmän kuin yksi.
Jaa, mielsin kullä tuon ammattiavun ihan mukaankuuluvaksi tuohon selviämiseen. Mikä muuten lasketaan ammattiavuksi? Joku yksittäinen kriisiryhmä/keskustelu, kriisipolilla tms käynnit, pidempi hoitosuhde mtt:ssä, lääkehoito, seurakunnan kriisiryhmä, muu sururyhmä tms?Alkuperäinen kirjoittaja hjn:siis selviäisitkö siitä yksin vai tarvitsisitko ammattiapua?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:En oikein ymmärrä kysymystä. Mitä sitten tapahtuu jos ei selviä, kuolee suruun vai mitä?
Tätä minä just tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:mua jäi mietityttämään mitä "selviäminen" tossa tarkoittaa. Jos se tarkottaa kykyä/halua jatkaa elämää niin joo, mutta kyllä sellanen kokemus jättää sisimpään jonkin jäljen pysyvästi niinku mikä tahansa rankka elämänkokemus - tietosuuden siitä, että elämässä voi tapahtua mitä tahansa sekä pahassa, että hyvässä ja ei kannata pitää todennäköisyyttä samana kuin tosi. Positiivistakin voi löytää, osaa sen jälkeen ehkä paremmin laittaa asiat elämässä oikeeseen suhteeseen ja tärkeysjärjestykseen.
Sama täällä. Kaikki muu menettäisi merkityksensä, millään ei olisi mitään väliä. Jos mulle tilaisuus tulisi (ts. kukaan ei ehdi pistämään mua hoitoon), niin henki lähtisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:En selviäisi. On vain yksi lapsi, joka on minulle henki ja elämä. Kuolisin perässä.
Pakko se olisi samasta syystä...Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Pakkohan mun olisi kun niitä lapsia on enemmän kuin yksi.