Selviääkö ikävästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotona neljä vuotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotona neljä vuotta

Vieras
Kohta on edessä lasten vieminen hoitoon. Nuorempi on silloin 2-vuotias. Mulla on ihan kamala olo, haikea ja samalla surullinen. Ikävä lapsia jo nyt. Kuinka eroahdistuksesta ja ikävästä lasten luo oikein selviää? :'(

Eikö kellään muulla muka ole kokemusta lasten viemisestä hoitoon ja omasta ikävästä lasten luokse? Jos on, niin eikö kukaan voisi kertoa omasta kokemuksestaan, kuinka kauan tuota ahdistusta ja ikävää kesti?

Alkuun voi olla vaikeaa, mutta äkkiä ne lapset tottuu olemaan hoidossa kun on muitakin lapsia ja hoitotäti tulee tutuksi. Muistan kyllä huoleni kun vein omani ensi kertaa...hoitotäti sanoi että taitaa äidillä olla hankalampaa tottua, viikko meni enkä enää murehtinut miten pärjää

Kyllä se menee nopsaan ohi...tuohon kyllä vaikuttaa sekin että kuinka hyvin lapsella hoidossa menee. On aika riipivää jos hoitoon jääminen on rankkaa ja jos itkeskelee päivisinkin.
Muuten kyllä ihan viikossakin pääsee siihen rutiiniin kiinni....välillä tietysti tulee haikea fiilis

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuun voi olla vaikeaa, mutta äkkiä ne lapset tottuu olemaan hoidossa kun on muitakin lapsia ja hoitotäti tulee tutuksi. Muistan kyllä huoleni kun vein omani ensi kertaa...hoitotäti sanoi että taitaa äidillä olla hankalampaa tottua, viikko meni enkä enää murehtinut miten pärjää

Minä en varmaankaan niinkään epäilisi miten ne lapset pärjää, vaan että miten minä pärjään ilman niitä... ne kasvaa niin äkkiä että en haluais menettää hetkeäkään siitä pikkulapsiajasta :heart:

Yhteistyössä